Iets in deze richting...šŸ¤”

helemaal waar :sunglasses:

Oh das een goeie, ik denk 40 mm
Had ik even niet naar gekeken

1 like

Maak een 36mm Explorer variant met vintage vibes!

1 like

Sorry, had ik niet opgelet

1 like

hoe krijg je zoiets in elkaar geknutseld? heel mooi

1 like

Misschien dat hier wel iemand is die zoiets voor je wil bouwen:

1 like

@LeRoyale grijp je kansā€¦ TK: SPB143 MOD Seiko / Explorer

2 likes

Er zijn ook leuke vintage horloges te koop voor <ā‚¬50,-

2 likes

Ik wilde Nomos ook aanhalen nadat ik gisteren een Club Campus in real life heb gezien! Wat een mooi ding zeg. Qua prijs ook haalbaar en in 36mm te verkrijgen.

1 like

ja klopt , als ik ze voorbij zie komen op het forum denk ik wauw. Ik heb er echter een paar geprobeerd, en er was altijd wel iets mee. Een horloge wil ik dragen en ervanuit gaan dat het de tijd aantoont :stuck_out_tongue:

1 like

mooi horloge inderdaad. hier zijn geen stalen banden voor toch ?

1 like

Hahahaha ja ok dat kan ik me voorstellen :rofl:
Voor mij was dat een van de redenen om zelf horloges te gaan servicen, de service laten doen was vaak een veelvoud van de aanschafprijsā€¦

1 like

Ja, hebben ze ook, alleen niet alle stalen banden vind ik even mooi :see_no_evil:

Als je op een horloge klikt zonder stalen band, zie je in het keuze menu welke stalen banden beschikbaar zijn.

1 like

nee ik snap je idd, die polished centerlinks worden bij mij binnen een maand brushed door de krasjes ben ik bang :stuck_out_tongue:

ongelofelijk trouwens, ook hier weer stijging van 200/300 euro in 2 jaar. zucht

Dus eigenlijk wat je zegt is dat je al wist dat er alternatieven warenā€¦ Hmmm

nee, dat zei ik niet.

En deze?

Okā€¦ heeft ook een lichte dial, maar je kan hem wel mooi up-dressen met een zwarte leren band. Tenminste, dat vind ik persoonlijk wel mooi haha.
Staal voor sportief en zwart leer voor al die cocktail parties :rofl:

2 likes

https://www.venezianico.com/products/redentore-36-1121504c

Misschien is dit iets. Ik heb er Ć©Ć©n en ben er blij mee. Er is eventueel ook een jubilee voor te krijgen.

1 like

Als je nog geld over wilt houdenā€¦ hier laatst nog in een topic in vergelijk met Zenith ook positief beoordeeld.

1 like