Show je Seiko mod of build (Deel 2)

Continuing the discussion from Show je Seiko mod of build (Deel 1).

Previous discussions:

2 likes

First post :v:t2:

24 likes

Ah, too late :laughing:

10 likes

Ik had de laatste :upside_down_face:

Wat is mijn prijs?

Manman, 2 jaar geleden gemod maar het saffier zit er scheef in…sindsdien achterin in de kast beland…
Voor mij geen modding meer :exploding_head:Iemand interesse dan hoor ik het wel :wink:

1 like

Die is te zien in het vorige topic

Gewoon opnieuw proberen.

Die is al van mij :smiley:

1 like

5 euro, maar je kan hem ook in het blauw zetten. Of iemand vragen hem te fixen.

1 like

Kan dat met het oude fiepeltje om het glas? Ik begreep dat je dan weer een nieuwe moet hebben.

2 likes

:joy::ok_hand:

2 likes

Ik heb nog heel veel van die fliepeltjes liggen, dus als je wil kan ik hem wel even opnieuw persen voor je.

5 likes

Ik wil wel ruilen met deze mod van je :wink: wat een prachtig exemplaar.

22 likes

Oeioei, die mag nu niet meer haha. Was wel een leuk ding, ik geloof dat iemand van het forum hem heeft nu.

2 likes

Maar zonder gekkigheid, ik kijk graag naar dat glaasje voor je. Zonde om die skx te laten liggen verstoffen!

3 likes

Top, heb je toevallig ook nog zo’n dial?


Voor de geĂŻnteresseerden, bij deze het resultaat van @ElderRuwy zijn geweldige werk!
En voor de mensen die er over twijfelen, ja het is een originele Alpinist wijzerplaat. :wink:

28 likes

Ik vind hem geslaagder dan de echt Alpinist :grimacing:

4 likes

Mee eens! Vind een Alpinist altijd wel mooi, maar mis het stoere tintje. Door de bezel wordt die echt stoer!
Mooie samenstelling zo!

2 likes

:open_mouth: dat is echt heel tof aangeboden! Dan kan ik dus zelf een kroon aanschaffen en daarna lekker wisselen, alsof het oorbellen zijn :joy: Daar zeg ik geen nee tegen. PB incoming!

Alvast heel erg bedankt!

3 likes

Geen twijfel mogelijk! Gave mod maar ik hou van mijn Alpinist in originele vorm

12 likes