Deze even nieuw leven inblazen. Ik heb me vorig jaar met kerst ingehouden en niets gekocht. Binnen minder dan een jaar wordt ik 40 en mag het iets kosten. Huidige keuze gaat tussen:
- Datejust 41, blauwe dial, smooth bezel en oyster
- Milgauss blauwe dial
Welke zou naar beschikbaarheid het meeste kans hebben op slagen, nieuw van de AD?
Zie recente Rolex topics daar staat een en ander tussen
Eerste Rolex bij schaap
Rolex prijzen confused
De situatie mbt rolex id markt is me duidelijk. Vroeg me gewoon af wie recent ervaring heeft met het wachten op 1 van deze twee. Dat ze niet in de vitrine liggen is me duidelijk😉
Rolex prijzen confused staat info over de Milgauss tussen. Een lid heeft m eind vorig jaar op goed geluk op voorraad kunnen kopen. En een ander lid heeft 1_1,5 jaar te horen gekregen. Da’s t in een notendop
Ik spreek niet uit ervaring v.w.b. de wachttijd, maar gevoelsmatig ontloopt dat elkaar niet veel bij deze twee. Beetje mazzel hebben…
Heb zelf de Z blue Mil gehad en die was erg fijn, maar wel voor erbij. Draagt erg goed, waarbij ik de 41mm DJ wat meer als een “schotel” vond vallen op mijn 16.5 cm pols. Milgauss is dikker, maar van bovenaf gezien fraaier. En dat is wat je zelf ziet.
De datejust 36 (blauw fluted bezel en jubilee band) is wel redelijk snel te krijgen, maar die is je misschien wat te klein.
Ik zou lekker voor de datejust gaan…
Heb al een 36mm DJ met fluted en jubilee. Vandaar dat ik wat variatie zocht met de 41mm smooth bezel