Die Longines is wel echt
Ik dacht het verzetten van de datum, maar dat kan ik verkeerd onthouden hebben.
Check; rond minuut 5:20.
Mijn grand seiko sbgv247 ?
Ook hier is het blauw net niet wat ik zoek. Voorts een mooi horloge👍
Hier ook nog iets leuks in het blauw.
Deze valt redelijk groot. Op mijn platte 17cm pols is het echt de max lug to lug (50mm).
Wel super mooi die blauwe prins.
Ik ben GS liefhebber, maar uit de 3 mogelijke kandidaten zou ik toch voor de Breitling gaan.
Vind het alle drie mooie horloges, zelfs de Breitling waar ik normaal gesproken weinig mee heb.
Wellicht leuk om te zien welke horloges al in de collectie aanwezig zijn? Succes met de zoektocht
Van jouw opsomming absoluut de Longines. Ikzelf zou voor een Tudor gaan, bijvoorbeeld de bb 41. Succes met de zoektocht!
Dit is de rest vd collectie
De tissot is blauw maar heeft vooral emotionele waarde. Dus wordt niet gedragen. Dus is er nog plek voor een blauwe dial
Ah! Het was jouw schuld dat ik nu met die Zenith ceramic in mijn hoofd zit. Krijg hem niet meer uit mijn hoofd Misschien toch maar eens gaan passen. Waar heb je hem gehaald?
In dat geval denk ik dat de Longines er onwijs mooi bij past!
Of de omega seamaster… Of toch de IWC…
Ik vind dat een mooie Breitling. Heb hem eens omgehad in een andere kleurstelling.
@Prof_Hoax bij colman in antwerpen. Ze hebben deze vanuit zenith moeten laten overkomen om (zonder verplichting) te bezichtigen. Ik denk niet dat ze deze op veel plaatsen in stock hebben. Als je in de buurt van Belgisch Limburg bent kan je de mijne eventueel eens passen. Is echt een love it or hate it ding. Maar als het raak is, is het goed raak
@Robinp de omega op blauw rubber is top. Maar buiten budget
Je zou je huidige zwarte Zenith Defy kunnen inruilen voor de blauwe variant. Heb je daar weleens over nagedacht?
Ik vind de zwarte defy mooier dan de blauwe. Verkopen en voor een duurder blauw horloge kan ook, maar ik vind hem te mooi om nu een grote afschrijving op te nemen voor een nieuwe ‘gok’
zoek je iets blauw
zoek je iets betrouwbaars dan moet je eens naar deze kijken;
deze is een eco-drive, en tot op vijf seconden per jaar juist, dus te laat of te vroeg komen ga je nooit doen met dit horloge
Mooie manier om je aankopen in bedwang te houden gedurende het jaar!
Ben begin dit jaar voor mezelf op zoek gegaan naar de mooiste blauwe wijzerplaat die er was, toen heb ik de Zodiac over laten komen: