Iets met de kogel is door de kerk

Na verschillende modellen te hebben bekeken en gepast is het toch duidelijk geworden dat ik steeds terug val op de Rolex die ik sinds vroeger al mooi vind.

Het is dus ook overduidelijk dat mijn zoektocht gaat eindigen bij een EXPLORER 124270 :star_struck:.

Hopelijk binnenkort een NA :yum:. Nog tips of zaken waar ik rekening mee dient te houden?

45 likes

De hobby is voor langere tijd zo dood als een pier met deze alleskunner. Dat was althans voor mij de consequentie met de 124270.

6 likes

Je hebt je keuze weloverwogen gemaakt dus dan komt het wel goed. Prima maat voor jouw pols.
Nog wel een tip: haal die touwtjes van je pols, dat ziet er echt niet uit naast zo’n mooie Rolex :grin:

10 likes

Helaas geen tips wel alvast gefeliciteerd! :tada: :tada:

2 likes

Er stond er een in het blauw voor list.

Gewoon even afrekenen bij de kassa en klaar!

2 likes

Prachtig horloge waar je zeer veel mogelijkheden mee hebt! Weloverwogen gekozen; kan niet mis dus!:ok_hand::slightly_smiling_face:

Dat met die touwtjes ben ik eerlijk gezegd wel met @fdpg1963 eens. :wink:

3 likes

Tja het heeft wel wat hoor :face_with_monocle::stuck_out_tongue_closed_eyes:

2 likes

Ik zou als ex-matroos een andere knoop hebben gelegd; een dubbel gemerceriseerde platte paalsteek. :+1: :innocent:

3 likes

Vind het zo saai als maar kan…

Tja, smaken verschillen :sunglasses:

5 likes

Wow, nog een Rolex!

1 like

Prachtige show stopper, deze mooie Holy Grail of Watches. :smiley: :wink:

1 like

Prachtige show stopper, deze mooie Holy Grail of Watches. :smiley: :wink:

1 like

??? … 2 x dezelfde boodschap. 't Moet niet gekker worden, hahha :smiley:

1 like

Herkenbaar, ik ben ook voorlopig uitgespeeld sind ik dit horloge heb

2 likes

Dit wordt m! :heart_eyes::100:

1 like

1 like

We zien de NA graag tegemoet. Intussen zou ik de raad opvolgen dat veters in schoenen horen.

Waarbij, het is tenminste een touwtje en geen bedel met een metalen deel wat je hele horloge open gaat halen aan de zijkant.

1 like

@Arnotski ,

Je zou me een pb kunnen sturen :wink:

“je hobby staat stil”, nooit zo over nagedacht maar klopt wel.

Vergelijkbaar hier; een kistje met 12 horloges, inclusief paar enorm mooie IWC’s. De explorer (39mm) zit 95% van de tijd om de pols

1 like