Heb je deze?
Even de goede belichting zoeken en dan kan je er van genieten!!
Als merk spreken ze mij daardoor zeker aan!
Misschien maar eens eentje passen binnenkort.
Oris ProPilot X Calibre 400
Topp thanks!
Tja fantastisch in zijn eenvoud.
Niks tegen eenvoud maar deze doet het voor mij niet😬
Een mooie Doxa SUB 200 T.Graph
Moet kunnen bij een casual shirt en korte broek
Vintage zou je misschien ook kunnen denken aan een oude Datejust, toch tijdloos model.
Had geen idee dat die binnen het budget vielen.
Absoluut een dik horloge!
Ja inderdaad, die laatste is zeker mooi!
Misschien iets uitbundiger?
A propos uitbundig, als je er na levering eentje tweedehands kunt scoren (want ze zijn uitverkocht) is een Kurono Tokyo misschien iets?
Of misschien is een AnOrdain Plum Fumé wat?
Datejust zou ook mijn advies zijn!
Haha. Blijft bijzonder, die Fortis Marketing En dan ook precies voor Fortis Friday
Doxa zijn iets te tool watch voor wat ik nu zoek maar hebben zeker top modellen.
En de datejust<santos voor mij.
Ja erg dik! die was ik op insta tegengekomen en was nog even het spoor bijster over hoe je er aan kan komen. Maar als ik het goed begrijp brengen ze telkens batches van x aantal uit en daarna maken ze wat anders.
Nog nooit van gehoord maar ziet er goed uit!!
Jij kent wel gigantisch veel merken enzo he.
De GS 231 draag ik met de BOR en op leer. Dat is naast het ontzettend mooie uurwerk en zijn heerlijk rustige wijzerplaat al twee manieren waarop dit horloge een bijzondere verschijning is. Dus van harte aanbevolen.
Ik wil ook een lans breken voor de Tudor Ranger. Ook deze ingetogen robuuste 39mm draag ik graag onder mijn overhemd naar mijn werk en of onder mijn sweater naar het sportveld. Heerlijke stalen band en zowel klassiek als sportief te dragen.
Last but not…
Mijn GS 285 is als springdrive betoverend en tegelijk met zijn donkerzwarte dial en zijn strakke indices in zijn simpelheid en met 39mm perfect.
Succes met deze leuke uitdaging.