De Sarpaneva Korona K0 Daredevil
46 mm, Soprod A10, 20 ex. per soort
Ronde de € 10.000
Geen geld, geen porem…
Raad eens welk gedeelte sarcastisch was??
Maar wel een bak lume !
Leuk voor profvoetballers.
Ik vind het altijd wel leuk als men iets anders probeerd de ontwerpen, maar ik vind dit niet erg fraai.
Handig zo’n lume die het moeilijk maakt de tijd af te lezen.
Echt leuk. Maar ik schatte het in als een variant op een Komandirskie; die klasse. Die 10000 zie ik er niet aan af.
Ik vond hem leuk met een hoog “hebben” gehalte, voor 10k zoek ik wel wat anders uit.
Mijn god, er wordt toch wat af gerotzooid in de horlogewereld.
Gewoon achter de rododendrons sodemieteren zoals Sonneveld zou zeggen.
groetjes Lenno
Typisch Russisch: nouveau riche, schreeuwerig en geen smaak.
Ik schreef dus eerst:
Die spiegelei 911jes koop je voor de prijs van een nieuwe Kia Rio hoor, dus dat gele is gewoon folie. Het is wel smaak, maar slechte.
Ik zoek een plaatje om het af te maken met de zoekwoorden: “gold plated porsche” en ik lees dat dat ding echt verguld is haha! “This Porsche 911 is from Russia. Covered with 40 pounds of pure gold, it was designed by Visualis, in 22 carat beaten gold.” Man man man
En… het kan nog erger. Excuus voor het enigszins off topic gaan, kreeg ze voor haar 21ste verjaardag volgens het bericht in de Daily Mail, engels nummerbord maar volbloed Russische ouders:
Mooi ding hoor.
Brrrrr
afgezien van de glitterrommel de lelijkste S ooit geproduceerd imho.
groetjes Lenno
Dit is een echte S , de kathedraal genoemd .
De W140, meer dan 2 ton onverwoestbaarheid en ik kan het weten.
dubbel glas en noem maar op, wel een beetje oftopic natuurlijk.
groetjes Lenno
Hè leuk, is off-topic weer open?
Deze in het brilliant staalgrijs mag bij mij voor de deur staan. Ik vind het model een beetje gejat van Jaguar, maar dan heb je met Mercedes in ieder geval iets je stevigs onder je waarmee niet steeds naar de garage hoeft
Gruwelijk LILLUK
Ik vind de achterkant wel heel vet.