Iets verkopen voor iemand anders?

IWC Portofino. Ik sprak hem net, hij heeft hem vandaag ingeruild. Dus het hoeft allemaal niet meer, maar toch nuttig om te weten dat het geen probleem is mocht het ooit eens voorkomen.

Dat moet ik even navragen, moment.

2 likes

Ik bied 100 euro ongeziens

Ja het mag, ik heb dat volgens mij nog van Jur zelf gehoord in een topic waar hierover ook al gesteggeld werd.

Zo lang je het horloge in bezit hebt en je aan de rest van de regels houdt dan mag het. Is in een topic over een verkoop van Ralph aan bod geweest meen ik.

Maar het is in dit topic al 100x keer aangehaald en dan mag jij anders vinden maar de regels staan het toe.

1 like

Dit is al de derde opmerking waarin je impliceert dat dit een soort businessmodel is. Als je dat vindt zeg het dan ronduit ipv zo schijnheilig te doen? Bovendien heb ik al aangegeven dat het überhaupt niet meer nodig is want die vent is het horloge al kwijt. Hou je nu op?

Hoe weet een moderator of je een horloge te koop aanbiedt wanneer dit niet in je bezit is en dit ook niet uit de tekst duidelijk te achterhalen is dat deze niet in je bezit is?

die hebben een glazen bol🙈

Ik hoop het :+1:

1 like