Ik begrijp er niets van.

Uit het relaas krijg ik de indruk dat de astap van het ankerrad stuk is.

veel succes!
Ton

Ik zou de verkoper gaan roasten/garantie claimen :zipper_mouth_face::smiling_imp:

3 likes

Wel pas na 4maanden

7 likes

Hele goeie. Is dan vaak te wijten aan een slecht tussen de kompaspennen gecentreerde balans-spiraal, en/of ergens in het uurwerk slechte smering. Had dit laatst bij een vintage Omega, had 1 smeerpuntje vergeten. Van dronken lor naar chronometer met 330 amplitude, met 1 drupje HP1300.

Het gemak waarmee hier over het dragen van een niet-origineel horloge gesproken wordt door TS vind ik persoonlijk licht verontrustend. Voor een paar tientjes meer heb je een echte gebruikte Seiko. Hommages - da’s weer wat anders, maar dat is deze niet.

3 likes

Kijk. Iemand die het snapt.

1 like

een magneet is om sneller te laten lopen en met een magjaat loopt die langzamer :slight_smile:

2 likes

Je begrijpt dat jij de TS bent?

6 likes

Ik zag het ook ja, ik postte net onder hem en dacht, nou die snapt Peter niet helemaal :rofl:

2 likes

In de topictitel zegt ie het toch al: Ik begrijp er niets van.
:face_with_raised_eyebrow: :wink:

2 likes

Sarcasme ? iemand ?
Manmanman stel je een simpele vraag. Komt er meteen een bak kritiek over het horloge.
@admin Mag hij op slot. De lol is er wel weer af.

1 like

Gewoon een nieuwe Seiko 5 kopen met blauwe plaat, had je niet eens zoveel meer gekost, dan dit bijeengeraapt puzzeltje.
Want deze lijkt me het geld voor een service niet waard, en daar scoor je dan een nieuw 5je voor:

Maar laat dat de zomerpret niet drukken.