Ik ben binnen en ik ben eruit!

Goedenavond iedereen,

Ik zal me even kort voorstellen aangezien ik net nieuw binnen kom.

Haan, 40 jaar oud, woonachtig in het noorden des lands, ondernemer en liefhebber van al het goede.
Maar daar hebben wel meer mensen last van hier als ik het zo lees :slight_smile:

21 jaar geleden zat ik als jochie voor het eerst bij S&C te Groningen om een mooi horloge uit te zoeken en na lang wikken en wegen werd het een Seiko, volledig uitgevoerd in titanium. Supertrots, totdat ik bij een juwelier in Heerenveen een Omega Seamaster met digitale chronoloog zag liggen. Maar ja, een kleine twee mille was toch echt een schip geld destijds; zeker voor iemand die net getrouwd was…

Ik weet niet meer wat ik er voor heb moeten laten staan, en voor hoe lang, maar na een jaar kwijlen heb ik 'm gekocht.

15 jaar gedragen en veel complimentjes op gehad,maar na het tweede nieuwe uurwerk en 15 jaar wil je wel eens wat anders en kwam er een Tag Heuer Formula 1 met rode wijzerplaat.(Die man van Mooi weer de Leeuw draagt 'm ook zag ik.)
Meer een impulsaankoop, maar wel veel plezier van gehad totdat er na een valpartij een nieuw glas en lunette besteld werden. Het glas heeft een levertijd van 12 maanden gehad, en op de lunette zit ik na 15 maanden nog te wachten.
Ik ben benieuwd of er mensen zijn die dit herkennen.

Terwijl ik op de onderdelen zat te wachten heb ik een Officiana del Tempo Marrakech uit een uitverkoop weten te halen, maar ondanks de looks was er niet dat “gevoel”.

Tijd voor iets nieuws dus.

Nu had ik al een maand of wat een Baume & Mercier Riviera XXL Chronograph op het oog, maar nu bij S&C de Sale begonnen is, en ze blijkbaar graag van dit model (waar ik gewoon even naar moest kijken als ik passeerde) af wilden, was de koop snel gesloten. Alhoewel;een Breitling Skyracer voorkwam bijna dat ik met de Riviera het pand verliet. Echter deze was gereserveerd, en ik vond de Riviera toch iets meer “uniek”. (U mag mij voor gek verklaren)

Genoeg gelu…nu,ik heb er dorst van gekregen.

Proost!

Hallo Haan

Welkom hier. En om maar met de deur in huis te vallen. We zijn hier dol op foto’s. Dus bovenstaand verhaal komt hier pas uit de verf door de ondersteuning van een paar leuke plaatjes.

MvG Eric

Hoi Haan,

Welkom hier!

Groeten,

Martin

Mijn beste,

Van harte welkom op dit majestueuze forum.
Hét horlogeforum welke zich met fierheid ontfermt over het voortschrijden der tijd.

En tja, die foto’s, daar zijn we hier op het forum verzot op. Zeker waar het een niet zo’n alledaagse ‘Baume & Mercier Riviera XXL Chronograph’ betreft.

Dus voor het plaatsen van foto’s:

http://www.horlogeforum.nl/read.php?4,8340

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Welkom Haan ,wat een leuke binnenkomer met zo’n verhaal
gr Edward

Welkom Haan.
Welkom op dit forum.
We hopen je nog veel te horen en het zien van foto’s van je horloges.
groeten
Jack

En hierbij een foto van de Riviera!

Da’s een mooie foto van een mooi horloge (tu)

Groeten,

Martin

Welkom op dit leuke horlogeforum Haan! En het is een prachtig horloge, zelf vind ik een ronde bezel mooier.
Maar zoals voor zoveel dingen gelden: smaken verschillen. En dat is maar goed ook:)
Veel plezier met het horloge en op dit forum.

WSelkom Haan, hier op het forum.

En gelijk een compliment voor je mooie fot, en mooi horloge.

En @ Tom, ik dacht net het tegenovergestelde toen ik de foto zag, goh wat een mooie & aparte bezel.
Dus je had in mijn ogen en ongelijk, en gelijk in 2 regels.

Hallo, en welkom op het forum!!

Ik vind je klok echt geweldig!!!
Veel draag plezier, en als je er vanaf wil…

Groet, Poul