Ik ben denk ik klaar! NA Perpetual Calendar en collectie update

Indrukwekkend! Perpetual met keihard bewijst: zelfs het jaartal vol in beeld. Gefeliciteerd met deze bijzondere NA!

1 like

Ja de Da Vinci was de eerste die dat had. Het staat alleen nooit recht :sweat_smile::rofl:

1 like

Tof! Lastig te dragen door de lugs maar hij staat je fantastisch. Gefeliciteerd

1 like

Mooi hoor!

Waarom denk je dat?

1 like

Prachtig!

1 like

Dat zal genieten zijn, wat een pracht stuk. Enjoy!

1 like

Die QP heeft veel gave specs! Is dat nou aventurine, die maanfaseschijf? Jammer dat de caseback solid is!

2 likes

Ja klopt is aventurine. In het echt echt super mooi! Het uurwerk is niet heel spannend om te zien dus ik ben blij met de dichte kastdeksel.

2 likes

Dat is een :hamburger: van The Golden Arches. :face_with_raised_eyebrow:

En een Maserati

1 like

Ook niet te versmaden!

1 like

Heb hem zelf ook geprobeerd en regelmatig bij anderen omgezien/omgedaan en omdat de lug plat aan de kast vastzit en draagt hij soms lastig voor mensen met echt smallere polsen. Maar bij jou heb je daar geen last van zo te zien.

Echte topper. Super waarde voor wat je ervoor betaald

2 likes

Schitterende klassieke IWC :ok_hand:

1 like

Nog eentje in t zonnetje dan
:grin:

Normaalgesproken zit hij onder mijn manchet overigens!

2 likes

Supermooie Patek. Elke Patek met een kalender-functie is mooi, maar deze is wel erg gaaf. Gefeliciteerd.

2 likes

Patek?

Woeps :flushed:, IWC. Excuses, wel een uitermate prachtig horloge. Eentje om het spelletje mee uit te kunnen spelen.

1 like

Schitterend mooie IWC, van harte met de NA.! Hele geweldige 4 piece collectie. Ben benieuwd wat eruit gaat, zal het blauwe wel in de gaten houden :grin:
Maar met zo een collectie ben je inderdaad voorlopig wel klaar. geniet ervan!

1 like