Ik ben denk ik klaar! NA Perpetual Calendar en collectie update

Gedurende de afgelopen jaren heb ik enrome onrust in de collectie beleefd. Er is veel gekomen en ook veel gegaan. Maar met de komst van mijn Bluesy en nu de NA van vandaag durf ik redelijk zeker te zeggen dat ik er nu wel ben. Al tijden heb ik de Da Vinci Perpetual Calendar in Rose erg hoog op de wensenlijst staan. Maar hij moest wel netjes zijn en full set. Na een kleine 2 jaar zoeken is het dan eindelijk gelukt! Tadaaaa

Met de komst van deze gouden retro ufo heb ik besloten uit te gaan dunnen. Ik heb besloten dat dit de absolute keepers zijn.

De rest gaat of weg of lange tijd de opslag in… Dat doet best pijn. Maar goed ik wil nu graag echt binden en ik denk dat ik daarvoor een fantastisch setje heb!

82 likes

Schitterend de IWC en dat maakt een serieuze 4-span. Gefeliciteerd !

1 like

Gefeliciteerd! Mooie collectie zo.

1 like

Gaaf man! Dit is wel een heel erg mooie IWC. Topstaat ook!

2 likes

Een collectie van absolute toppers. Goed gedaan, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met je bijzondere NA. Prachtig kwartet

:heart_eyes:

5 likes

Mooi zeg :ok_hand: Mooie set ook
Alleen de Rolex snap ik niet … maar uiteindelijk wil je natuurlijk een Rolex :stuck_out_tongue_winking_eye:

4 likes

Gefeliciteerd. Ja, met die vier heb je een fantastische set. Ik ben benieuwd of de kriebels toch weer gaan toeslaan.

2 likes

Ik ben jaloers, mooie stukken en een fijn aantal. Bij een kleine(re) collectie maken ze enerzijds meer kans om gedragen te worden, anderzijds scheelt het een hoop keuzestress.

2 likes

Prachtig horloge. Gefeliciteerd met deze aanschaf. Veel plezier ermee.

1 like

Prachtig man een fantastische aanwinst :ok_hand: al geeft hij ook de maanstand aan ,maar heb je daarnaast een zon in je collectie gehaald :+1:

1 like

Eens!

1 like

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst! Veel plezier met het binden.

1 like

Ik vind 'm leuk. Cool ding!

1 like

Mooie collectie! :ok_hand:
Helemaal het heertje

1 like

Hele mooie collectie, gefeliciteerd!

1 like

Toffe aanwinst! Mooie aanvulling op de collectie hoor!

1 like

Chique hoor… Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd met die mooie IWC, echt een beauty en jaloersmakend :ok_hand: :+1:.
Verder een mooie set, blijkt maar weer dat het ook met minder horloges kan. Ik snap die Rolex wel in het kwartet, ten minste 1 duiker in je collectie. Wens je natuurlijk veel draagplezier met de IWC :ok_hand: :+1:. Ik weet niet wat het is maar blijf maar kijken naar die IWC, wat is die mooi :smiley:

3 likes

Prachtig horloge! Van harte proficiat!

En zo zie je maar de aanhouder blijft zoeken tot die het heeft gevonden!

Mooie hobby hebben we toch hè.

3 likes