Gedurende de afgelopen jaren heb ik enrome onrust in de collectie beleefd. Er is veel gekomen en ook veel gegaan. Maar met de komst van mijn Bluesy en nu de NA van vandaag durf ik redelijk zeker te zeggen dat ik er nu wel ben. Al tijden heb ik de Da Vinci Perpetual Calendar in Rose erg hoog op de wensenlijst staan. Maar hij moest wel netjes zijn en full set. Na een kleine 2 jaar zoeken is het dan eindelijk gelukt! Tadaaaa
De rest gaat of weg of lange tijd de opslag in… Dat doet best pijn. Maar goed ik wil nu graag echt binden en ik denk dat ik daarvoor een fantastisch setje heb!
Ik ben jaloers, mooie stukken en een fijn aantal. Bij een kleine(re) collectie maken ze enerzijds meer kans om gedragen te worden, anderzijds scheelt het een hoop keuzestress.
Gefeliciteerd met die mooie IWC, echt een beauty en jaloersmakend .
Verder een mooie set, blijkt maar weer dat het ook met minder horloges kan. Ik snap die Rolex wel in het kwartet, ten minste 1 duiker in je collectie. Wens je natuurlijk veel draagplezier met de IWC . Ik weet niet wat het is maar blijf maar kijken naar die IWC, wat is die mooi