Ik ben een junkie

Terwijl ik achter mijn PC kruip moet ik denken aan mijn twee aanwinsten die nog niet binnen zijn. Ook is er een band onderweg. Meteen check ik of mijn paypal account al is opgewaardeerd zodat ik weer eens kan gaan bieden op een exemplaar. Dagelijks moet ik even de posts van het forum doorkijken en natuurlijk ook zien of er nog leuke klokken worden aangeboden. Ik heb er pas een stuk of twintig dus er kan nog meer bij.
Ik hoop dat dit een beetje herkenbaar klinkt want anders denk ik er serieus over om me te melden bij de Jellinek kliniek. :smiley:
Ik heb mezelf voorgenomen om voorlopig geen nieuwe horloges meer te kopen. Ik ben zeer blij met de collectie die ik thans bezit maar ik moet me echt even inhouden nu. Hoe ben ik tot inkeer gekomen? Heel eenvoudig. Ik ben denk ik verliefd. Ik weet het. Het is niet netjes voor een getrouwde man maar sommige gevoelens kun je niet uitschakelen. Toen ik haar zag was ik helemaal verkocht. Voorlopig zal ik dus al mijn geld opzij moeten leggen want dit is ze.

Het zullen zware tijden worden. En ik weet dat ik me zal moeten beheersen.
Ik hoop op jullie steun. :wink:

dreski Schreef:

Ik heb mezelf voorgenomen om voorlopig geen nieuwe horloges meer te kopen…
Het zullen zware tijden worden…


Ik wens je oprecht alle sterkte toe en heb respect voor je moed.
En als het dan weer eens even moeilijk wordt, dan kan je altijd nog gaan voor tweedehands in plaats van een nieuwe. :slight_smile:

Ik leef met je mee! En ik kan me helemaal voorstellen dat je verliefd bent op die Omega. (tu)

Oh, en als je je gaat melden bij de Jellinek-kliniek, stuur mij dan even een PB. Dan ga ik met je mee om me ook aan te melden. Wellicht willen hier nog wel meer mensen met ons mee!! :)-D

Andre

Je verslaving heeft nu een andere wending gekregen, lees ik. Je hebt geen baat meer bij de lichtere merken, maar gaat nu over op het zwaardere kaliber.

Voor dit exemplaar zal je toch diep in de buidel moeten tasten ben ik bang, maar aan de andere kant heb je dan ook wel weer wat. Als je haar echt eindeloos vindt moet je er ook helemaal voor gaan. (tu)

Maar wat er nu gaat gebeuren is dat je steeds verder gaat en ik vraag mij af waar dat gaat eindigen. Ik blijf het volgen.:smiley: alleen denk ik dat je reddeloos verloren bent en dat je samen met een behoorlijk aantal andere Forumleden alvast maar een plaatsje moet gaan reserveren.:smiley:

Maar ik ben inmiddels ook al overstag met mijn Breitling en ben al weer naar de volgende aan het kijken.

Het virus blijft een raar fenomeen.

Het bezitten van een Omega heeft toch meer waarde dan een aantal goekopere impulsaankopen. Mijn Tag Heuer koester ik ook. De Jazzmaster was ook zo een wens van me. Deze kwam echter veel sneller dan verwacht omdat ik even snel een pokertoernooi won. Het kun dus ook zo zijn dat ik hem heel snel bij elkaar gespaard heb. :smiley:

Veel succes dan bij het pokeren en we zien haar binnenkort wel verschijnen.
Ik doe een “gok” binnen 4 weken. :smiley:

Mijn naam is Eric
Ik ben verslaafd
Ik heb al 23 dagen niet meer gekocht

eric128 Schreef:

Mijn naam is Eric
Ik ben verslaafd
Ik heb al 23 dagen niet meer gekocht

Ben je aan het afkicken nou succes met de cold turkey dan…

dreski Schreef:

Terwijl ik achter mijn PC kruip moet ik denken aan
mijn twee aanwinsten die nog niet binnen zijn. Ook
is er een band onderweg. Meteen check ik of mijn
paypal account al is opgewaardeerd zodat ik weer
eens kan gaan bieden op een exemplaar. Dagelijks
moet ik even de posts van het forum doorkijken en
natuurlijk ook zien of er nog leuke klokken worden
aangeboden. Ik heb er pas een stuk of twintig dus
er kan nog meer bij.
Ik hoop dat dit een beetje herkenbaar klinkt want
anders denk ik er serieus over om me te melden bij
de Jellinek kliniek. :smiley:
Ik heb mezelf voorgenomen om voorlopig geen nieuwe
horloges meer te kopen. Ik ben zeer blij met de
collectie die ik thans bezit maar ik moet me echt
even inhouden nu. Hoe ben ik tot inkeer gekomen?
Heel eenvoudig. Ik ben denk ik verliefd. Ik weet
het. Het is niet netjes voor een getrouwde man
maar sommige gevoelens kun je niet uitschakelen.
Toen ik haar zag was ik helemaal verkocht.
Voorlopig zal ik dus al mijn geld opzij moeten
leggen want dit is ze.
http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/o
mega12.jpg
Het zullen zware tijden worden. En ik weet dat ik
me zal moeten beheersen.
Ik hoop op jullie steun. :wink:

Speedmaster is altijd mooi en hoort er gewoon bij.
Ik ben aan het kijken voor een day date versie.
Wat gebeurd er allemaal toch met ons…

Een Omega verslaving is geen schande maar iets moois.
Valt heel goed mee te leven en je kan er zelfs oud mee worden.
Wel is het zaak je bankpassen en rekeninggegevens in te leveren bij je vrouw. Zolang je dan van je zakgeld leeft is er weinig aan de hand…

Sterkte met de verliefdheid.

Nee niet afkicken, onder controle krijgen!

Cold turkey brrrrrr niets voor mij.

Helaas weet ik precies wat je bedoelt. Ook helaas leef ik niet met je mee. Wél met je omgeving; “heb je hem weer met z’n klokkies”. De meewarige blikken vallen ons waarschijnlijk al niet eens meer op of sterker nog, willen we gewoon niet meer zien.
Naar een kliniek is overigens zinloos. Drie weken geleden had ik een ontmoeting met mijn chirurg. Hij keek naar mijn knie, ik keek naar zijn horloge.
Na 20 jaar kicken wij niet meer af…
Suc6 met de volgende aankoop.
Jur

Ja grappig is dat. Als je met een vrouw praat dan dwalen je ogen af naar haar borsten en al je met een man praat dwalen je ogen af naar zijn pols :D:D:D

Dus hebben mannen wat met verpleegster vanwege die klokkies die ze upfront dragen?

Maurits Schreef:

Dus hebben mannen wat met verpleegster vanwege die
klokkies die ze upfront dragen?

:D:D:D:D

Hoi Dreski,

Je loopt een fase voor op mij. Ik ben nog bezig met de biertjes, en laat de jenever/whisky/cognac/… even wachten :wink:
Ik denk namenlijk ook na over een duur model, al een tijd eigenlijk, maar wil eerst nog die, en die, en als we toch bezig zijn…

Op de shortlist, die er natuurlijk is, staat bij mij ook de speedmaster, naast een Rolex Sub No-Date. Ik ben er nog niet uit. En tot die tijd lukt het sparen ook niet echt.

Dus ik blijf me nog even bezig houden met de quick-fixes, en gebruik ondertussen deze praatgroep van mede veslaafden. Alleen… deze praatgroep werkt een beetje omgekeerd, hij wakkert de verslaving aan :smiley:

Sterkte,

Martin

heel veel sterkte met het sparen ik hoop dat jij het volhoudt ,je krijgt er tenslotte wel iets heel moois voor terug ,en naar een kliniek gaan heeft echt geen zin gr en sterkte hans

Hulde :slight_smile:

Gelukkig is 'voorlopig’een ruim begrip :slight_smile: We moeten maar en AHF (Anonieme Horloge Fielen) oprichten. Hallo ik ben Ben en ik ben een horloge fiel. Hele groep: “Hi Ben” hahaha
Pas op dat je geen overdosis neemt en morgen gezond weer op !

m.vr.gr.,

een mede junk

Sterkte Dreski. Wat wij nog niet weten is dat misschien je vrouw ook wel op een forum zit met het topic: “Help! Mijn man is een klusser/junk/danser”.