Ik ben er minder mee bezig

Merk ik. Ook al omdat ik de meeste niet meer in huis heb maar in een safe-loket. In huis heb ik het goedkope spul. Mijn projectjes, foto hieronder. De rest elders, gaan op 3 blijvers na, weg. Wel hoop ik nog dat Stephan mij zijn pastel blauwe Halios met bezel verkoopt :grimacing:

Vanmorgen de boel dus eens op de foto gezet.
De blijvers.

De mogen gaan’s

5 likes

Zonde, zit een hoop mooi spul bij de gene die mogen vertrekken zoals de 0634 en de Turtle :smile:

Paar twijfel ik nog wel over. Los van de knutsel-dingen, misschien max 4-5 …

Zou je me een pm kunnen sturen met meer fotos van de Omega Cosmic? (Liefst inclusief uurwerk fotos)

Vanavond maak ik verkooptopics met meerdere foto’s. Niet v/h uurwerk overigens, net geserviced door W&V en heeft garantie, Ga ik niet openmaken.

1 like

Ik snap de keuze. En de blijvers zijn zeer mooi!

Oei, die King Seiko. :wink:

Maar een King Seiko op mesh :fearful: :tired_face: Die moet zsm weer terug op leer.

1 like

Dat zeker!

Wel een 19mm mesh🙃

Gave hoge markers heeft die Seamaster Cosmic toch! Wel even wennen om een Omega op een Oyster te zien :wink:

Maar een paar mooie blijvers; geniet ervan!

Gaaf, Leen! Maar ik snap ook dat je met dat trio blijvers de rest minder aandacht kunt geven. Ik zit een beetje met hetzelfde dilemma.

Ik vind zelf 3 toch echt wel te weinig. Meer dan 8 weer aan de hoge kant. Maar daar tussen in is perfect. Je mist toch een hoop als je je maar beperkt tot 3 horloges vind ik.

1 like

Ik ook, maar het aantal is daarbij natuurlijk voor iedereen verschillend.
Ik denk dat ik uiteindelijk rond de vijf ga uitkomen:
Globemaster, SpeedyTuesday (moet nog geleverd worden), Soccer time, een duiker (ben er nog niet uit welke, nu wisselt dat regelmatig) en als hij het redt/wordt de Pellikaan HFLE. Waarbij ik nog regelmatig twijfel of mijn Heuer Carrera mag blijven.

1 like