De laatste binnen en nu is het einde met het verzamelen! Foto ter illustratie :
En nee, ik ben geen fotograaf
De laatste binnen en nu is het einde met het verzamelen! Foto ter illustratie :
En nee, ik ben geen fotograaf
Haha deze constatering klopt wel, gewoon groot, degelijk robuust en gewicht om de pols. Ik herken het wel een beetje , vanaf 38 mm word ik er pas vrolijk van
Daar ben ik ook al jaren achter. Geen dress, leer, rubber, nato, chrono, vintage, digitaal . Wel zo makkelijk : duikers only.
Je loopt liever in je blootje?
Ik hoop voor je portemonnee dat jij deze uitspraak wel waar kan maken
Dat “einde van het verzamelen” kun je denk ik wel uit je hoofd zetten als je hier op het forum blijft rondhangen
Ik ben zelf ook meer van de “tool watches” al heb ik ook wel horloges die denk ik onder de noemer dresser vallen, mits je de definitie niet te strikt hanteert
Hier ook, diver only
Ik heb een mixje, maar begrijp nooit zo de neiging van mensen om een redenatie achter een horloge te hebben. Koop wat je mooi vindt en trek je niets aan van anderen.
Leuke set hoor
Ueah, right!
Mooie redenatie
De enige juiste manier van,wat dan ook, aanschaffen
Graag ook altijd wat gewicht om de pols, voelt het tenminste niet als een stukje speelgoed dat zo in twee ligt😅
38mm? Zo klein?
Amen.
Daar kunnen anderen hier op het forum wat van leren.
Ik hoor ergens een stem -> Rolex kopen dan kan het niet fout zijn!
en nu is het einde met het verzamelen!
Voor mij is een dress watch ook het minst favoriete type .
Heb zelf een Maurice Lacroix les classiques van 38 mm maar vind hem echt veel te klein.
Draag liever een wat zwaarder en groter horloge als de Oris Aquis
Gelukkig hoor ik die stem niet.
En ik heb een filter in m’n gehoorsysteem dat het woord Rolex uitfiltert
Gelukkig hoor ik die stem niet.
En ik heb een filter in m’n gehoorsysteem dat het woord Rolex uitfiltert
Het was ook een beetje sarcasme
Ik heb min of meer dresswatch (Nomos Tangomat) maar de rest is sportief te noemen met een oververtegenwoordiging aan duikers.