Ik ben eruit...., maar wie wil er een Navitimer

Ik ben eruit, ik ga voor de Breitling Super Avenger. Op de één of andere manier staat een Navitimer niet om mijn pols. Als ik mezelf ermee in de spiegel bekijk dan zie ik me er niet mee over straat gaan. Alleen een Olympus met witte plaat en bruine croco band staat nog wel netjes, maar die kopen we dan nog wel een keer.

Die Avenger kan ik in Zwitserland kopen voor rond de 2000 Euro, niet verkeerd. Moet er wel voor naar Zwitserland rijden, maar dat is het prijsverschil van ruim 1000 wel waard.

Deze juwelier heeft echter ook nog een Navitimer met zwarte lederen band (type 101 met indexen) te koop. Ook dit is een nieuw horloge met alle papieren inclusief garantie en als verkoopdatum wordt de datum ingevuld van overdracht. De prijs voor dit horloge is slechts 2430 Euro.

Als er iemand geïnteresseerd is in dit horloge dan ben ik bereid om het horloge mee te nemen als ik mijn Super Avenger ga halen. Mocht je dus interesse hebben, laat het me dan even weten.

Ik zou wel willen maar mijn $$$$$$$ zijn op :D:D

Alvast veel plezier en een goede reis naar Zwitserland en veel plezier met de Breitling. Wanneer gaat het gebeuren ?

Goede keus Jürgen,

48,4 MM diameter toch, die Super Avenger?

Zeker…

48,4mm GROOT dus… Nu nog alleen een datum prikken en een vrije dag opnemen (dat zal lastig zijn in deze periode)…

Jürgen Schreef:

Die Avenger kan ik in Zwitserland kopen voor rond
de 2000 Euro, niet verkeerd. Moet er wel voor naar
Zwitserland rijden, maar dat is het prijsverschil
van ruim 1000 wel waard.

Bij mijn juwelier in duitsland kost hij 2250 euro dus is het voor die 250 euro interresant om naar zwitserland te rijden?

Dat is zeker ook een gunstige prijs. Maar, ik wil er gelijk een leuk weekendje van maken met vriendin. Eens kijken wat Zürich allemaal te bieden heeft.

Het aangename met het “zakelijke” verenigen dus :smiley:

Nou ik kan je vertellen dat Zurich erg gezellig is en voor de betere juweliers moet je de bahnhoffstrasse eens aflopen pfffffff mooi mooi

Dat zal ik onthouden Jspr. Maar voordat ik dat doe, eerst die Avenger maar kopen om te voorkomen dat ik nog op andere gedachten wordt gebracht. Daarna lekker op het gemak Windowshoppen.

Veel plezier Jürgen, maak er een lekker weekendje van. De Super Avenger vind ik een goeie 2e keus, na de Navitimers natuurlijk :wink: Ik ben benieuwd wat je verder nog voor moois gaat spotten bij de juweliers in Zürich, houd ons op de hoogte. In ieder geval willen we fotooos!

Die Navitimer is ook niet gek geprijsd, maar ja, ik heb 'm al… :smiley: Ik hoop dat je met de jouwe minstens net zoveel plezier hebt als ik met de mijne!

Gr,
KJ