Heb in de achterliggende jaren sinds ik lid van HF ben, het e.e.a. verzameld, maar eigenlijk vind ik m’n Seamaster de mooiste, zowel sportief als gekleed😊
Ja schitterend! Dat is een 2008 model?
Dit is de SMPc, geproduceerd van ongeveer 2014 tot en met 2018. Heb deze Seamaster in april 2018 nieuw gekocht.
Die van mij is uit 2003 maar is volgens mij het 1993 of 1998 model, ben niet helemaal zeker. De modellen erna vind ik ook zeer mooi.
Hallo Gerrit! Van harte welkom.
Van harte welkom Gerrit, helemaal leuk.
Succes met je prachtige Omega
Welkom hier Gerrit!
Deze is nu ruim 20 jaar en heb hem zelf 10 jaar, loopt nog goed, alleen de bezel draait te vrij en klikt amper dus ik moet een bezel spring vervangen. Dat lijkt me vrij eenvoudig maar ik heb nog niet de juiste tools. Komt wel, niemand ziet het

Maar een service beurt zal wel aan te raden zijn komend jaar.
Kijk, dat liedje bedoel ik nou en wordt vaak gedraaid als ik mijn stamkroeg op Ameland weer bezoek
Welkom bij je nieuwe verslaving.
Welkom
Welkom Gerrit, op dit leuke forum
Hoi Gerrit, mooie seamaster. Ik heb hem zelf ook. Heb je ook de stalen band erbij?
Dank! En ook een prachtige Omega!
Ja ik heb alles origineel, met doos bon en certificaten. Ik wilde eens een mooie lederen band proberen en dat staat imho ook super. Niet geschikt natuurlijk in de regen.
Klinkt alsof je het echt goed te pakken hebt. Komt dus helemaal goed hier .
Duikers op leer is wel een dingetje hier op het forum, maar ik ben helemaal voor! Ik duik toch niet met mijn duikers
Even een plaatje erbij editten
Oude foto, dat wel
Nee precies, ik denk dat 98% van de mensen met een mooi duikhorloge zelfs niet zwemmen kan
Maar duikers zijn mooie horloges.
Welkom!