Ik ben in Florence, help! Overal subs, GMT's etc.

Ik ben bij een zuster winkeltje van de Rolex dealer geweest die allemaal vintage verkoopt met garantie en certificaat Etc. Ik heb nog nooit zoveel subs en ook wat GMT’s bij elkaar gezien. Bizar.

Ik heb het geld eigenlijk niet, maar mijn god wat is het lastig om nu toch niet 6 a 7k voor een oude sub of voor een prachtige pepsi uit 2001 neer te leggen… :star_struck:

Hier wat foto’s, ze zijn allemaal snel genomen en vertekenen nogal aangezien die oude sub hier groter lijkt op m’n pols dan welke 42mm die ik ook heb.

Die GMT uit 2001 is zo mooi! 10k nog wat. Papieren etc erbij. Oef… Zien als investering :wink:? Edit : OK veel te duur dus! Dankje HF

Hier de Sub uit 2003, 6900 euro zeg ik even uit m’n hoofd.

Hier de sub uit '85, prijs vergeten maar man wat gaaf. Tritium dial etc.

Even een kopje koffie en een wijntje later en wie weet ben ik dan gek genoeg voor een domme beslissing…

Edit : Allemaal te duur en ik ben een Rolex noob dus komt wel ooit bij crown guard oid :smile:

13 likes

Alles ligt er met uitgetrokken kroon? Lijkt mij niet heel handig met vocht enzo.

1 like

Ik zie het idd. Veel wel, andere niet. Geen idee waarom. GMT zat dicht iig. Hij gaf aan dat ze allemaal onderhoud hebben gekregen en zijn schoongemaakt Etc.

Voor 10k kan ik ook wel een mooie Pepsi voor je regelen hoor.

3 likes

Haha die is gek :joy:

lees je eigen post nog even 2x.

probleem opgelost.

3 likes

Hahaha I know :stuck_out_tongue: Klopt.

Haha ja is dat teveel? Helder, weet ik dat ook weer :joy:

1 like

Veel teveel. Dat zal die over 4 jaar kosten denk ik, nu nog niet.

1 like

Dat moet lukken voor minstens 1000 tot misschien wel 2000 goedkoper denk ik.

1 like

Op chrono zie ik ze inderdaad voor 8500 etc. Damn wat vragen ze veel. Hoe dan ook was het gaaf om ze even allemaal om te hebben :slight_smile:

1 like

Er zit vast en zeker ruimte in van wat ik hier hoor. As I said, Rolex noob :stuck_out_tongue:

Linksom of rechtsom, is het voor jou verstandig om een vintage Rolex te kopen in je uppie? :joy:

3 likes

Ja in Italie kun je doorgaans aardig onderhandelen. Maar dan moet je wel weten waar je het over hebt. Niet doen dus, even je inhouden en degelijk onderzoek doen.

3 likes

Zeer zeker niet, maar deze zaak is in bezit van de Rolex dealer dus qua echtheid Etc maak ik me niet druk.

Maar goed, deze hele hobby is natuurlijk niet zo verstandig :wink:

1 like

Eensch…

:point_up:

Als ik dezelfde tijd aan een vliegtuigsimulator had besteed kon ik nu in mijn eentje een straaljager besturen…denk ik.

6 likes

In Italië, nota bene. :slight_smile:

Niets tegen Italianen, maar toeristen die dingen kopen worden per definitie genaaid, denk ik dan maar weer.

3 likes

Ja true. Onderhandelen zit er natuurlijk sowieso nog in, maar waar ze starten is dan dus wel heel hoog. Ik ben in ieder geval verliefd op de GMT, dat is een ding wat zeker is…

2 likes