Ben er erg blij mee. Morgen komt btw een Crown & Buckle (chevron fifty) strap binnen. Ik zal mijn ervaring, samen met de before en after in het Tudor topic delen!
Welkom!
Welkom bij de club
Van harte welkom hier!
Welkom hier!
Dat je jezelf bovenstaande wijsheid nu al realiseert, geeft je een flinke voorsprong op mij toen ik begon.
Ik was 1 van die dwazen die tegen mezelf zei: ik koop 1 (één) mooi horloge en die houd ik de rest van mân leven. Daar blijft het bij.
We zijn nu ruim 4 jaar en een âroerige tijdâ qua horloges verder.
Een andere wijsheid is âniet hamsterenâ. Je kunt van alles kopen, maar wat wil je nu echt?
FTFY
Welkom!
Welkom! Ik heb vaak ook twee horloges om. Rechts een Garmin Fenix en links een BB58, Datejust of een Kinetic.
Dit zou eigenlijk in de welkoms/activatie-e-mail moeten staan. Weet waar je aan begint.
Welkom op HF!
Goede keus! Ik heb dezelfde gemaakt toen ik besloten de Fenix wat minder vaak om te doen
Ik ben bekend met de enkelband; bij mij past dat niet, maar vrouwlief past die tactiek ook toe op haar werk. Ik heb wel het idee dat de âbandâ daardoor een stuk sneller slijt.
Welkom McLovin. Leuk begin.
Dit is hetzelfde als tegen een 14 jarige zeggen, kies verstandig de richting van je studie zodat je later de baan kan vinden die je wilâŠ
@McLovin Van harte welkom!
Welkom
Welkom bij de club Mc.
Welkom
Welkom en een extra like voor de Nickname.
Edit: die vervelende @Fate_Amenable_To_Change was me weer eens voor.
Hoi.
Veel plezier hier