Ik ben nieuw hier en wil mij even voorstellen!

Ben er erg blij mee. Morgen komt btw een Crown & Buckle (chevron fifty) strap binnen. Ik zal mijn ervaring, samen met de before en after in het Tudor topic delen!

Welkom! :facepunch:t3:

1 like

Welkom bij de club :+1:

1 like

Van harte welkom hier! :blush: :+1:

1 like

Welkom hier!

Dat je jezelf bovenstaande wijsheid nu al realiseert, geeft je een flinke voorsprong op mij toen ik begon.

Ik was 1 van die dwazen die tegen mezelf zei: ik koop 1 (één) mooi horloge en die houd ik de rest van m’n leven. Daar blijft het bij.

We zijn nu ruim 4 jaar en een “roerige tijd” qua horloges verder.

1 like

Een andere wijsheid is “niet hamsteren”. Je kunt van alles kopen, maar wat wil je nu echt?

niet-hamsteren-hamsteren

1 like

FTFY :wink:

Welkom!

1 like

@McLovin. Wees welkom !

1 like

Welkom! Ik heb vaak ook twee horloges om. Rechts een Garmin Fenix en links een BB58, Datejust of een Kinetic.

Dit zou eigenlijk in de welkoms/activatie-e-mail moeten staan. Weet waar je aan begint.

2 likes

Welkom op HF!

Goede keus! Ik heb dezelfde gemaakt toen ik besloten de Fenix wat minder vaak om te doen :wink:

Ik ben bekend met de enkelband; bij mij past dat niet, maar vrouwlief past die tactiek ook toe op haar werk. Ik heb wel het idee dat de ‘band’ daardoor een stuk sneller slijt.

Welkom McLovin. Leuk begin.

Past bij mij ook niet, maar met een hack met een elastiek wel!

2 likes

Dit is hetzelfde als tegen een 14 jarige zeggen, kies verstandig de richting van je studie zodat je later de baan kan vinden die je wil
 :smile:

@McLovin Van harte welkom!

1 like

Welkom

1 like

Welkom bij de club Mc.

1 like

Welkom :wave:

1 like

Welkom en een extra like voor de Nickname.

image

Edit: die vervelende @Fate_Amenable_To_Change was me weer eens voor. :roll_eyes:

2 likes

Hoi.
Veel plezier hier

1 like