Ik ben nieuw hier en wil mij even voorstellen!

Hoi allemaal,

Al erg lang lees ik met jullie mee en volg jullie discussies met veel interesse. Vooral het spektakel rondom de release van de MoonSwatch was onvergetelijk;). HF is echt een pareltje van een forum! Kudos voor jullie allemaal! :crown:

Al sinds mijn kinderjaren ben ik gek op horloges. Door de jaren heen heb ik er een hele partij gehad. Van een aantal fashion brands, tot aan Casio’s en Tissots en alles daartussen. So-far-so-good.

Tot het moment dat ik een Suunto en later talloze Garmins smartwatches kocht. Als data-nerd wilde ik naast tijd en datum, ook graag grafieken met hartslag, stappen, slaap etc. zien. Liefst in een app met 1024 dwarsdoorsnedes. Ik ruilde schoonheid in voor functionaliteit :sob:.

Maar mijn interesse in horloges is altijd gebleven. Zo heb ik de release van de PRX met veel plezier gevolgd en mij vaak afgevraagd of ik een smartwatch zou missen…

Tot een paar maandjes geleden! Ik kwam op het briljante idee om de schoonheid van een mooi horloge te combineren, met de functionaliteit van een smartwatch. Maar wel gescheiden, ieder een eigen pols. In plaats van een gigantische smartwatch (Garmin Fenix), schafte ik een kleine activity-tracker aan (voor rechts). Daarnaast ook direct een Zwarte BB58 (voor links).

Ik heb het zo vaak gelezen en gehoord: “if you buy a watch, you probably end up buying another one”. Toen ik mij hierop betrapte, realiseerde ik mij het volgende: “het is tijd om een account te maken op dit forum!”.

Nou, dank voor het lezen!

77 likes

Welkom…:+1:

1 like

geniet van de mooie tijd hier :sunglasses:

1 like

Ik ben blij dat je het licht hebt gezien.
Welkom!

1 like

Nou, welkom op HF. Ja, er gebeurt altijd wel het nodig hier. En hier rondhangen kost ook altijd (veel) geld. Je blijft mooie horloges zien, die je dan ook wil hebben. Maar ja, je moet ergens je tijd aan besteden en je geld uitgeven… :smile:

2 likes

Welkom :smiley:

1 like

Redelijk bekend verhaal dit :sweat_smile:

Voor welke tracker heb jij gekozen?

Ps. We zijn gek op plaatje van horloges :nerd_face:

Mooi verhaal :grin:, welkom!!

1 like

Welkom!

1 like

Welkom. Doe ik ook: smartwatch links, horloge rechts (linkshandig, niet dat het wat uit maakt, maar ik ben het zo gewend)

2 likes

Welkom!

1 like

Ik heb gekozen voor een Garmin Vivosmart 4. Werkt prima, net zo nauwkeurig als de grotere en duurdere alternatieven. Leuke fun fact: deze werkt ook om je enkel. Maar je loopt dan wel rond met een enkelband…

1 like

Welkom!

1 like

Kudo’s voor de Nickname en avatar. Je hebt gefeest met de hoofdmeester. :+1:

Dat je double-wristing doet vergeef ik je. Als data-nerd ben ik een groot fan van het niet verzamelen van data die niet nuttig is, maar je draagt tenminste nog een :slight_smile: :point_down:

Hulde.

Of dat slim is? De tijd zal het leren. Mij heeft het doekoe gekost, die onzin. Dat weet ik zonder dat ik een excel sheet heb gemaakt. :wink:

3 likes

Welkom

1 like

:wave:

1 like

Welkom hier op het forum :+1: Ik ga die tracker even bekijken !

1 like

Welkom, gelijk begonnen met een BB, netjes hoor :wink:

1 like

Leuke introductie :+1:
Welkom :sunglasses:

Zo lees ik het graag! Mooi concept dat data-minimalisatie. De gegevens uit mijn tracker gebruik ik fanatiek. Al jaren loop ik dagelijks 10k stappen en ga avonds vaak nog een rondje wandelen wanneer ik het doel nog niet heb gehaald.

Ideaal icm met een podcast, zoals die van Hodinkee!

2 likes