Ik ben nieuw op het Forum en wil me graag voorstellen

Mijn excuses voor mijn vorige topic wat ik niet wist is dat als je net geregistreerd bent dat je maar een bepaald aantal keer kan antwoorden daarom stelde ik mijn vraag in een topic mijn excuses

4 likes

Maak anders meteen nog een topic!

Nee vriendelijk dat je excuses aanbied.

Hoi Jari, welkom op dit forum. Wellicht handig als je hier blijft rondhangen om rustig aan te doen met de topics :wink:

Door je topics was ik nieuwsgierig met ‘wie we te maken hebben’. Ik moet zeggen: je bent heel gemakkelijk te vinden op internet. Als je dit wilt afschermen, dan zou ik je achternaam uit je profiel halen (gewoon een tip)

Ik zou de titel wijzigen naar mijn voorstel topic en welkom op het forum.

Ik heb niet je hele vorige topic gezien maar je bent op zoek naar een horloge en het budget is €300.
Negeer het vorige topic en stel je even voor in dit topic door bewerken. Geef aan wat je zoekt en dan kunnen wij je op weg helpen met zoeken.

2 likes

Hij kan wel judo hé, dus heeft geen schrik :grin:

1 like

En zwemmen. Maar aan zijn tijden te zien is hij daarmee gestopt op zijn 14e. Zwem zelf ook, maar zijn tijden op de vrije slag waren :+1: … Daarom zei ik ook, beter je profiel een beetje afschermen. Hij heeft nu dan nog geen dure horloges etc. Maar toch :hugs:

2 likes

Laat je niet bangmaken hoor Jari. Net zoals als ik gewoon je volledige naam overal op het internet rondstrooien. Voor de inbrekers en ander gespuis hebben we onze judo-skills in petto. :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Was ook niet bedoeld om bang te maken. Maar je kan heel gemakkelijk veel over iemand vinden. Iemand zijn boekpresentatie of dat hij in een medezeggenschapsraad zit ofzo. Was gewoon een tip om er bewust mee om te gaan :+1:

3 likes

Hahaha, daar heb je zeker gelijk in. Bedankt voor je adviezen, houdt ons allemaal wel scherp :slight_smile:

2 likes

Welkom Jari!

1 like

Welkom Jari. Heel veel plezier hier op het HF!

1 like

Welkom en veel plezier op dit forum!

1 like

Welkom jari !

1 like

Hallo Jari,

Van harte welkom op het enige echte Horlogeforum van de hele wereld !:sunglasses:

Veel plezier gewenst hier. :+1:

Harry.

1 like

JHi Jari,

Dit is een beter begin, je hebt je goed hersteld na het vorige topic​:wink::+1:t2:.

Welkom hier en benieuwd naar jouw interesses en collectie als je die al hebt. Zo niet, dan gaat het HF je daar zeker bij helpen.

WJ

1 like

Welkom en veel plezier op HF, Jari!

1 like

Van harte welkom Jari! Veel plezier op HF :+1:

1 like

Welkom en veel plezier op het Horloge Forum!

1 like

Nogmaals welkom Jan en trek je niks aan van de commentaren.
Ik hoop dat je nog wat goede suggesties krijgt en zodoende een mooi horloge gaat vinden.
Succes met de zoektocht!

1 like

Welkom en ik ben benieuwd naar je eerste nieuwe aanwinst :wink:

1 like