Aangezien ik bijna jarig ben mocht ik ook vast een kadootje uitzoeken. Het is niet zo verrassend dat dit een horloge is. Het moet wel een blijvertje zijn natuurlijk want het is een kado. Ik denk dat ik een goede keuze heb gemaakt…Hij is in ieder geval onderweg…

Hallo dreski,
Alvast van harte.
Mooie klok:~
Veel draagplezier toegewenst.
Met vriendelijke groet,
Herman
Mooie klok!
De dieptewerking door die minutenring is erg mooi. Ben je de stalen band zat zou een leren band ook erg mooi staan
Alvast veel voorpret, en ik hoop dat de klok op tijd bij jou is.
Dreski,
Alvast gefeliciteerd! Ziet er goed uit allemaal
Rene
ehwatch Schreef:
Mooie klok!
De dieptewerking door die minutenring is erg mooi.
Ben je de stalen band zat zou een leren band ook
erg mooi staanAlvast veel voorpret, en ik hoop dat de klok op
tijd bij jou is.
Ik heb er nog een hele mooie leren band voor liggen. Die heb ik wel eens op de velatura gezet. De originele stalen Seiko Schakel heb ik er ook nog bij. Is ook een mooie combi denk ik.

Van harte!
Mooi horloge maar ik zou hem op leer mooier vinden (denk ik)
Ik vind persoonlijk zo’n klok mooier op leer, minder bling bling.
De klok op jou tweede afbeelding is naar mijn mening erg mooi zo.
Die is mooi!
Meestal vind ik vierkante klokken niks, maar deze mag er wel zijn hoor.
Alleen die gelvochten band (op dat andere plaatje) zou ik niet doen, al was het maar omdat dan de vierkantjes van de band onder een hoek komen staan ten opzichte van de vierkante vormen van het horloge.
En dat lijkt me niet mooi.
Maar… maak daar dan straks een foto van, dan zullen we met z’n allen daar wel een oordeel uitspreken.
bijna net zo mooi als je velatura gefeliciteerd
Prachtig horloge.
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst en alvast met je verjaardag.
Lijkt op de Tissot Quaddro.
Groeten
Jack
Hij is mooi, van harte met dit leuke verjaardagskado, en alvast gefeliciteerd met je verjaardag natuurlijk.
welk type is dit? leuk model en dat op jouw leeftijd! 
hharry Schreef:
welk type is dit? leuk model en dat op jouw
leeftijd!
Ik vind hem wel sportief hoor. En ik wordt pas 42. Hij deed me een beetje aan de Tag Heuer Monaco denken. En dat vierkante is gewoon weer eens wat anders. Het type is overigens SND761P1.
Ik had vroeger een soortgelijk model met bruine gevlochten band. Die was een beetje dressy. Eigenlijk had ik die ook niet moeten weg doen.

Die vorige was ook leuk.Vond 'm ook lijken op een Monaco. En ik ben ongeveer even oud dus voel je niet belaagd. Gooi er een donkerbruine alligator op en klaar is André?! (of een Hirsh Riva?)
Nog 4 nachie’s slapen:z en dan ben ik ook weer een jaartje ouder:)o. ik moet het helaas doen met een nieuwe te verkrijgen hybride golfclub:D van het vrouwtje en alle bij elkaar verkregen centjes voor de verjaardag die ik mogelijk mag ontvangen daar komt de Steinhart nav b-uhr aan het eind van de maand voor in huis:D. Er wordt dus veel visite uitgenodigd:)-D
Jeetje, wat een mzzlaars allemaal… ik was in september jarig en heb m’n kadootje nog niet… 
Mijn beste,
Onbekend maakt Onbemind.
Derhalve zou ik dit horloge eigenlijk in het echt moeten zien om het de waardering te geven die het wellicht toekomt.
Ik kan immers zo moeilijk wennen aan een vierkant horloge. In mijn conservatieve beredenering
dient een horloge een ronde kast te hebben.
Orologio Signaturis Temporis.
mooi ding, doet me denken aan een steve mcqueen Heuer Monaco, voor een rechthoekig horloge niet te versmaden lijkt me.
maar dat is ook de enige niet ronde die ik ambieer…
veel plzr ermee
nog 3 nachies…:z
nog twee…:)-D