Heb zelf een Pelagos gehad en toen ik hem bij een
AD naast de Seamaster 300 legde viel echt op dat
de Seamaster veel fragieler/minder modern/fijner
is. De Pelagos is hardcore rechttoe-rechtaan. De
Seamaster is meer bling bling. De Omega draagt
significant kleiner.
Het enige wat me tegenhoudt is het losse
heliumventiel, lelijk uitsteeksel. De band van een
PO vind ik ook wel mooier. Maar met een Omega ga
je natuurlijk niet lopen modden :+
Ik vind juist dat het uitstekende heliumventiel m iets sportiefs geeft zo tussen de bling van de band
Ik ben de Seamaster ook steeds meer gaan waarderen.
Bling bling is het zeker niet. Als het horloge om hebt dan blijkt het allemaal gewoon te kloppen.
Daarbij is een horloge een sieraad en hoeven ze niet allemaal saai te zijn.
In mijn geval dus een leuke aanvulling op de collectie.
Ook wel leuk is dat de Seamaster, mede door de band, eenvoudig als Seamaster herkenbaar is.
Heb zelf een Pelagos gehad en toen ik hem bij een
AD naast de Seamaster 300 legde viel echt op dat
de Seamaster veel fragieler/minder modern/fijner
is. De Pelagos is hardcore rechttoe-rechtaan. De
Seamaster is meer bling bling. De Omega draagt
significant kleiner.
Het enige wat me tegenhoudt is het losse
heliumventiel, lelijk uitsteeksel. De band van een
PO vind ik ook wel mooier. Maar met een Omega ga
je natuurlijk niet lopen modden :+
huh, snap t niet helemaal. je vind em āveel fragieler/minder modern/fijnerā, maar t enige wat je tegenhoudt om n smp300 te kopen is t uitstekende heliumventiel :S
betreft de band, er bestaat ook n speedy-achtige versie, mocht die je wel bevallen. zelf vind ik dat n mooie combi met de swordhands.
Bij de SMP vind ik de kleur plaat mooi, de glimmende indexen, opgelegd logo en de glimmende bezel. Maar ja, dan zit er dus zoān wrat op de zijkant, terwijl de Tudor het heliumventiel ingebouwd heeft. Stuggels, struggelsā¦
Wat te denken van de crappy (maar oooooh zo mooie & slim bewerkte) skeleton wijzers? Ik ben het met je eens dat er betere duikhorloges zijn.
Bij de SMP vind ik de kleur plaat mooi, de
glimmende indexen, opgelegd logo en de glimmende
bezel. Maar ja, dan zit er dus zoān wrat op de
zijkant, terwijl de Tudor het heliumventiel
ingebouwd heeft. Stuggels, struggelsā¦
(tu) Waardeer het dat je ook de goeie kanten van iets in acht neemt. Maar snap dat zo een wrat een dealbreaker voor je kan zijn. In het begin vond ik het ook niet mooi (maar ja, dat 007 er lasers en trekhaken en bommen mee kon afschieten maakte alles goed :+). En er zijn wel meer die last hebben van wratten enzo op horloges. Wat te denken van de Rolex puist