Ik ben verliefd

Ik had niet gedacht dat ik het ooit zou zeggen, maar ik ben voor het eerst in mijn leven verliefd op een man, en hij heet: JeanRichard! :joy::wink:
Wat een geweldig horloge. Hij draagt heerlijk en de wijzerplaat is een genot om naar te kijken!
Ik zou zeggen: KIJK zelf en geef toe dat je ook op deze vent valt! :yum:




25 likes

Verliefd? Nee
…maar een one night stand gaat wel lukken!

Apart horloge en het heeft wel “iets”. Geniet ervan!

3 likes

Inderdaad wel een vent waarvan je beseft dat 't een knappe vent is :wink:

2 likes

Mooie plaat zeg…en wijzers heel duidelijk met die zwarte omleining…🖒

1 like

Best een leuk ding, in ieder geval een stuk meer om aan te zien dan die gedrochten die je normaal date (daarmee doel ik zeker niet op je vriendin, laat dat duidelijk zijn!) :wink:

12 likes

Ik moet me hier bij aansluiten.

1 like

Ja lekker heur👌bietje gay is best okay. Alleen die band bah bah.

1 like

Leuk hoor. Wat voor een materiaal is gebruikt voor de kast?
Veel plezier ermee!
Gr.Wander

1 like

Dank je wel. De kast is gemaakt van titanium.

1 like

Hahaha! Een beetje gay, is inderdaad oké :joy::wink:
Ja die band… twijfel ook wat er wel mooi op zou staan om eerlijk te zijn…

Een beetje gay vindt ik vooral het tasje met de draagband…

Dit is tenslotte een serieus bi-forum

3 likes

Ja, dat heb dan (gelukkig) weer niet hahaha

Ik durf wel te stellen dat al mijn exen allemaal mooie meiden waren, dus ik wist gelijk dat je op mijn dates om mijn pols doelde haha :wink:
Maar bedankt! :smiley::wink:

2 likes

Heb de afgelopen maanden een hoop One night stands gehad, maar deze is toch wel een blijvertje…
Dank je wel!

2 likes

Zwart met rood minimalistisch stiksel voor de sportieve look. Beige of wit om iets bij het gay gedeelte te blijven.

1 like

Alleen dat karakter hè. :cry:

4 likes

Indedaad :thinking:

1 like

Ik vind het wel leuke horloges. Zeker met een achternaam als mijn voornaam. :smile:

Het merk is in mijn ogen een beetje ondergewaardeerd zoals meer merken op dit niveau zoals bijvoorbeeld Eberhard & co, Baume & Mercier enz.

1 like

Ik had ook iets extremers verwacht. Zo’n wokpan van invicta ofzo. En eigenlijk bedoel ik dat als een soort van compliment. Ik waardeer uitgesproken smaak enorm en dat is iets wat niemand jou kan ontzeggen. Deze is dan wel weer ingetogen. We gaan toch niet volwassen en serieus worden? Dat zou zonde zijn.

2 likes