Ik ben .......

Hallo Horloge liefhebbers,

Ik ben een enthousiaste horlogefanaat en beginnend horlogereparateur. Mijn grote passie gaat uit naar Rolex, Omega en andere Zwitserse horloges. Ik ben altijd gefascineerd door de fijne techniek en het vakmanschap achter deze uurwerken.

In mijn vrije tijd is fotografie ook een passie en probeer ik mijn collectie en horlogebelevingen op een mooie manier vast te leggen. Als beginnende repair hobbyist ben ik nieuwsgierig naar tips, tricks en ervaringen van mede-liefhebbers.

Ik kijk ernaar uit om hier te leren, ervaringen te delen en mooie horlogeverhalen te ontdekken. Foto zullen later volgen.

49 likes

Welkom :partying_face:

En

Dan heb je toch ook wel plaatjes bij de praatjes? :man_shrugging: :wink:

3 likes

foto komen later, ben forum nog aan het ontdekken, dus geef mij effe tijd.
:facepunch:

2 likes

Plaatjes lukt nooit op de eerste dag.

Welkom @tiktakpontiac

1 like

From one new member to another, welcome!

1 like

Van harte welkom!

1 like

welkom

1 like

Welkom op het forum!

1 like

Mijn beste,

Moge uw intrede in dit forum u voeren naar een rijk van horologische eruditie, waar de subtiele precisie der uurwerken zich verweeft met de weelde van gedeelde passie en inzicht.

Oroligis Signaturis Ad Fundum

9 likes

Van harte welkom :+1:

1 like

Welkom :smiley: Hoe heet je haha?

1 like

Welkom bij de club :+1:t2:

1 like

Welkom op het forum! :pray::hugs:

1 like

Mijn beste,

Van harte welkom binnen de gelederen van deze enthousiaste club van tijd-kunstenaars!!

fe406d40-2761-4e71-b00f-598e857f1af5

Orologio Signaturis Temporis :wink:

1 like

Welkom hier

1 like

Beste Oroligis Signaturis Ad Fundum,

Dank voor de plechtige ontvangst! Ik kijk ernaar uit om samen te dwalen door tandwieltjes, wijzers en verhalen van Zwitserse precisie – met een glimlach en een horloge in de hand.

1 like

1 like

tiktakpontiac

1 like

welkom

1 like

Lekker persoonlijk :joy:. Nou aangenaam ik ben Jer :saluting_face:.