Ik blijf van gedachte veranderen............. Breitling Superocean

Ik zit met een probleem… Ik blijf maar van gedachte veranderen!!!
Komt dit bekent voor? Wat doen jullie er aan?

Ik ben van plan om na mijn nautica(dress-watch), Seiko 007 en Orsa Prodiver een duiker uit het hogere segment te kopen.

ik was eerst verliefd op de Seamaster ‘Bond’. Dit is echter helemaal weggevaagd na het zien van de Sinn U1.
Maar deze klok geeft mij steeds minder het ‘Wouw’ gevoel als ik hem opzoek op het internet.

Na weer het een en ander te hebben opgezocht over de Seamaster viel mijn oog ineens op de Breitling Superocean.

Volgens mij kost dit horloge ongeveer 1600 euro, of klopt dit niet?

Wat is de normale korting die je kan bedingen op dit horloge en bij wie zouden jullie dat doen? liefst omg. Rotterdam.
Ik zoek een zaak waar je rustig kan passen en niet eerst door een soort sluis naar binnen moet.
Dat houd me op een bepaalde manier toch tegen.

Ben nooit iemand geweest die van Breitling hield, behalve de navitimer en montbrillant, maar deze duiker vind ik wel heel stoer.
Zeker na het zien van een paar wrist-shots

En de Sinn U2?

@Roemer - ik citeer:

Maar deze klok geeft mij steeds minder het ‘Wouw’ gevoel als ik hem opzoek op het internet.

Die prijs kan wel kloppen, Ivo. Ik zou alleen geen juwelier weten…

Ik zou toch voor de Seamaster Bond gaan!
Je zou eens langs een juwelier moeten gaan en ze alle drie om je pols doen!,
en geloof me als ik zeg dat de Seamaster zit als een zonnetje op je pols!!!

succes met je keuze

Greetz

Roger

De U2 is toch echte een andere klok dan de U1. Voor de U1 loop ik ook niet warm de U2 daarentegen vind ik wel mooi. Zou hem zelf echter nooit kopen vanwege de maat.

Ivo Schreef:

Ik zit met een probleem… > Ik zoek een zaak waar je rustig kan passen en niet
eerst door een soort sluis naar binnen moet.
Dat houd me op een bepaalde manier toch tegen.

Laat je hier nooit door tegenhouden om even aantebellen. Geloof me die deur doen ze weer open als je er weer uit wil;) Zou gewoon naar S&C gaan waar ze wel verschillende modellen hebben liggen. En aan die deur, etc wen je wel.