Ik dacht even.....maar niet dus.

Ik ging op vakantie naar Phnom Penh, ik dacht ik neem maar geen horloge mee op reis dan koop ik daar eens een leuke Seiko Prospex, is al weer jaren geleden dat ik er een had. Dus ik dacht aan een SPB083, dan kan ik die gelijk gaan dragen. Nou ik heb niet eens een Seiko Dealer kunnen vinden, De aangegeven dealer op de Seiko site bestond dus niet (meer?). En ik heb dus al helemaal geen Prospex Seiko’s gezien met 6R15 caliber en ben weer met lege pols naar huis gekomen. :joy:

Gek genoeg wel Mido verkooppunten genoeg daar. :face_with_raised_eyebrow:

5 likes

Dat is jammer! Maar ach als je ergens je zinnen op hebt gezet ga je er heus wel 1 vinden toch ?

Tja, het moest juist een vakantie aankoop worden met doel ook daar te gaan dragen, voor de leuke ervaring/herinnering zegmaar. Zodat elke keer als ik het klokje weer aandoe het me weer even terugneemt naar mijn vakantie. :sunglasses:

Heb wel nog een wristshot meegenomen vanaf Singapore:

6 likes

:scream: :astonished::astonished::astonished::astonished:

2 likes

Mido, ook mooi!

Die wijzerplaat ligt zo wel donkergrijs i.p.v. zwart! Klopt dat?

Om dergelijke rampzalige teleurstellingen te voorkomen, neem ik n ahum… wegwerp horloge mee vd action ofzo.

Dit jaar had ik in de kast nog n horloge vd Aldi liggen. Ooit in n vlaag v waanzin gekocht. Die ging dus dit jaar mee. Heb m gedropt en ben met oa de Solo Fiffer teruggekomen.
Had nog side nu side foto vd 2 gemaakt. Helaas zijn die foto’s per abuus gewist.

1 like

Was de eerste (en wellicht laatste?) keer! :sweat_smile:

2 likes

Nee, dan heb ik toch liever helemaal niks om de pols dan een wegwerp horloge! :joy:
Ben intussen ook al redelijk gewend om klok te kijken op mijn mobiel.

1 like

Zeker! Ik heb gelijk ook een paar Mido Catalogs meegenomen. :wink:

Klopt is het nieuwe model, gedeeltelijk titanium SMP300, zonder Date window:

2 likes

Bedankt voor je antwoord!

Ik ben geen fan van dit nieuwe model maar dit is toch wel de meest geslaagde van deze lijn concludeer ik na het filmpje bekeken te hebben.

1 like

Ziet er inderdaad aardig uit (hoogte/dikte daargelaten) maar die prijs gaat tegenwoordig niet in stappen maar met sprongen omhoog bij Omega. Deze SMPC-T met rubber bandje is wel even duurder dan een Sub. :joy:

Ze liggen klaar in Emmen :joy: