Ik dacht ik koop nooit meer wat ;-)

Dus wel … ik vind hem leuk en mijn vrouw ook.
Waarschijnlijk zal ik hem dus weinig dragen :wink:

Explore Rick-Holland

Die gedachte heb ik ook wel eens gehad :wink:
Leuke klok! (tu) Echt iets voor de zomer.B)-

Zeg nooit nooit ,zo zie maar weer, maar in dit geval om er alleen maar naar te kijken om de pols van je liefje is toch ook fijn.

COOL!!!
Is de kast van echt carbon?

Had er nog twee te koop! Helemaal zwarte en met rode band.

Tom Koerts Schreef:

Had er nog twee te koop! Helemaal zwarte en met
rode band.

Mijn vrouw vond deze kleuren wel lekker fris!

moker333 Schreef:

COOL!!!
Is de kast van echt carbon?

The iTime Phantom 49mm Carbon PH4900-C-PH01G is a 49mm diameter Italian designed unisex watch, that features a unique Carbon Fibre Reinforced Polymer (CFRP) case design, real carbon fibre dial and super-soft, hypoallergenic silicone strap. The watch is light, yet very strong, and is incredibly comfortable to wear. With Swiss Ronda 505 quartz movement, 316L stainless steel caseback and 2 year warranty, the iTime Phantom 49mm Carbon PH4900-C-PH01G is a 21st century high-quality Italian fashion watch

Ik vind 'm wel vet! Tot nu toe het mooiste design in deze prijsklasse (tu)

Bij zo’n filmpje van de ontwerper zelf ga je toch een beetje twijfelen :slight_smile:

H47 Schreef:

Bij zo’n filmpje van de ontwerper zelf ga je toch
een beetje twijfelen :slight_smile:

(:D::o(:DX(

Na het zien van dat filmpje hoeft het voor mij niet meer, hahaha

Hij heeft het in ieder geval erg naar zijn zin, haha.

Raar, dat filmpje maakt het horloge voor mij veel menselijker.
Een ongecompliceerde man die eigenlijk niet goed weet wat te zeggen, amateuristische filmer, gewone kerel en weinig blabla.
Ik vond het leuk.

Carbon heeft veel voordelen: licht en supersterk.
Ik ken het zelf uit de hengelsport, waar het destijds (zo’n 30 jaar terug?) tot een ware revolutie heeft geleid. Langere, dunnere en lichtere hengels die een stuk sterker waren. Uiteraard ook duurder.

Nadeel bij die hengels was wel dat je ze elk jaar met een soort van “vernis” moest behandelen. Dat om de slijtage tegen te gaan. Tevens had je soms het risico dat je een carbon-splinter in je vingers kreeg (zijn namelijk vezels).

Ik ben benieuwd hoe deze cases zich gaan houden bij veelvuldig gebruik, en dan na een jaar of 5. De tijd zal het leren :slight_smile:

::o(:D8-)

OMG, sommige spreekbeurten zien er beter uit.

JTrapman Schreef:

Hij heeft het in ieder geval erg naar zijn zin,
haha.

Vooral met 't rondsmijten van spullen :stuck_out_tongue:

En dat ie even moet nadenken hoe je ook al weer een klokje om moet doen :slight_smile:
Om dan tot de conclusie te komen dat ie te strak zit :smiley:

Maar vind 't wel leuke klokjes. (tu)