De Orient is vertrokken. Mooie klok maar de lol ging er voo rmij snel vanaf. Ik wil toch weer een analoge klok proberen en heb even op mijn. “deze-heb-ik-nog-nietgehad-en-wil-ik-toch-nog-eens-proberen” lijstje gekeken. Ik kwam toen op de Seiko SNA225. Ik heb nog een rubberen Seiko band liggen en hij staat ook mooi op een bond nato. Na wat fotos en reviews te hebben bekeken denk ik dat het deze wordt. Hij heeft zelfs een alarm. Voor een G-shock gek is dat toch wel handig.
Heeft iemand ervaringen met deze klok. Ik vind hem erg mooi en verbaas me er over dat hij niet veel vaker op het forum voorbij komt.

Als Seikoliefhebber kan ik de meeste horloges wel waarderen. Deze echter,
vind ik iets te druk.Desondanks is het een mooie klok.
Maar ja, zoveel smaken zoveel klokken gelukkig.
Misschien komt hij met een polsplaatje anders over.
Gr,
L.R.
Ook een hele mooie, zou ook op mijn lijstje staan ware het niet dat dit een quartz uurwerk is en ik geef in het geval van Seiko de voorkeur aan een mechanische automaat.
Maar veel plezier ermee, lekker groot maar niet te dik.
Ziet er niet verkeer uit, vind alleen de wijzers niet zo mooi en jammer dat er geen mechanisch uurwerk in zit.
Een stoere Seiko! (tu) Zou mij ook nog wel bevallen, maar of ik 'm aan rubber zou dragen…? Ik zou 'm netjes aan de stalen band laten zitten.
Ik vind deze Seiko erg mooi gestyled. Ik heb een suggestie voor je van Casio, Het is geen chronograf, maar volgens mij was je ex orient dat ook niet.
Veel plezier met het uitzoeken.
Groeten, René
http://www.kish.nl/Horloges/Casio/Sport/Sport-Duiker-MDV-102-1AVCF-p-17458.html
Renato_55 Schreef:
Ik vind deze Seiko erg mooi gestyled. Ik heb een
suggestie voor je van Casio, Het is geen
chronograf, maar volgens mij was je ex orient dat
ook niet.Veel plezier met het uitzoeken.
Groeten, René
http://www.kish.nl/Horloges/Casio/Sport/Sport-Duik
er-MDV-102-1AVCF-p-17458.html
Hahahaha deze verwacht ik deze week binnen te krijgen. 3 weken geleden al in de US besteld. 
Ik neem even een horloge pauze tot volgend jaar denk ik. 
dreski Schreef:
Renato_55 Schreef:
Ik vind deze Seiko erg mooi gestyled. Ik heb
een
suggestie voor je van Casio, Het is geen
chronograf, maar volgens mij was je ex orient
dat
ook niet.Veel plezier met het uitzoeken.
Groeten, René
http://www.kish.nl/Horloges/Casio/Sport/Sport-Duik
er-MDV-102-1AVCF-p-17458.html
Hahahaha deze verwacht ik deze week binnen te
krijgen. 3 weken geleden al in de US besteld.Ik neem even een horloge pauze tot volgend jaar
denk ik.
Dat is nog maar 38 dagen zonder een aankoop te doen. Hou vol, je kan het!!!
Over "je kan het"gesproken. Hoe is het met roken? Nog steeds gestopt hoop ik.
lone ryder Schreef:
Over "je kan het"gesproken. Hoe is het met roken?
Nog steeds gestopt hoop ik.
Een maand geleden een lichte terugval gehad maar het gaat weer. Ik moet alleen een andere bestemming voor mijn geld wat ik uitspaar gaan zoeken want ik stik van de G-Shocks. 
Ik vind hem mooi. Echt waar.
Heb trouwens ook een quartz Seiko-met-alarm,
nou: die moet je niet als parkeermeterhulp gaan gebruiken.
Zelfs als ik 40 jaar jonger zou zijn zou ik echt
niet wakker worden van die paar piepjes.
't Is een leuke bijkomstigheid, meer niet.
Ben benieuwd naar de eigengemaakte fotoos, straks.
Probeer eens eens een ander merk!
AP, BP, etc…
Dat gaat helemaal goedkomen met je centenprobleem.
Maar André, als je de Mako niks vond dat gaat zo’n Seiko Quartz dan toch ook niet bevallen? Niet rot bedoeld hoor maar je laatste mechanische aankopen hebben het niet lang volgehouden. Niet doen man.
Rookte je dan zo veel?
jammer van die duikring…het is geen “echte” duiker, of anders gezegd jammer dat ie niet minimaal 200M waterdicht is, design spreekt me wel aan, lug-lug is volgens mij vrij forts…
prachtige seiko(tu) ben gelijk helemaal weg van het model. erger nog, ik zet m op mijn verlanglijstje;)