Ik denk dat ik morgen een Apple Watch ga halen

Ben benieuwd naar de ervaring v n wis. Vind em best degelijk aanvoelen en leuke mogelijkheden met bandjes hebben.

Laatst sprak ik iemand die een Apple Watch gekocht heeft. Hij vond het leuk als gadget maar zag ook dat het, net als telefoons, een zeer korte technische houdbaarheid heeft. Na uiterlijk twee jaar is het volkomen achterhaald door voortschrijdende techniek en drie nieuwe modellen. Achteraf vond hij de functionaliteit erg tegenvallen. Duur dingetje met een ongelofelijk snelle afschrijving.

Ik gebruik de AW vanaf de introductie in NL. Ik gebruik hem meestal tijdens werkuren en soms daarbuiten ook. Ik krijg vriendelijke klopjes om me te herinneren dat er een vergadering is. Berichten worden, door mij discreet, vanaf de pols gelezen en, ik zou het bijna vergeten, je kunt ook de exacte tijd aflezen via verschillende interfaces. De AW past zich aan mij outfit aan. Strak in pak, casual, beachoutfit, overal staat hij uitstekend bij. Mijn Panerai, Omega, TAG Heuer, Oris en Meistersinger krijgen voldoende polstijd. Koop lekker wat je wilt, ga ervoor en geniet er zelf van. Mijn tweede smartwatch is op komst. De Blocks, via Kickstarter aangeschaft. Mei wordt hij geleverd. Kijken hoe dat bevalt naast de AW en de klassieke jongens.

Groeten, René :beers:

Apple Watch…wa is da?

Nee…veel plezier ermee

11 likes

NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Maar zonder gekheid, veel plezier ermee.

Tja, mij best.
Maar dan loop je dus nu al met een G3 beige om de pols. :laughing:

Grt.

Niet vergeten een mooie Bulang & Sons strap erbij te halen … Maakt het net anders! :wink:

2 likes

Tja, waarom niet. Je moet er toch zelf achterkomen of het wat is.

Waarom wil je er een? wil je hem vanwege een smartwatch of zoek je bepaalde features?
een mooie review staat hier:

Net bij MediaMarkt in Eindhoven geweest, maar ik kan het toch niet over mijn hart krijgen om zo’n groot bedrag te betalen voor een dergelijk horloge.

4 likes

Ben inmiddels aantal dagen in bezit van Apple Watch. Went best snel en zit lekker om de pols. Aangeschaft voor tijdens het sporten maar moet oppassen om hem niet steeds om te willen doen. Zit uiteraard nog wel in de orderzoeksfase. Wat zit er allemaal op en hoe werkt het? We gaan het zien …:slight_smile:

1 like

Wonderbaarlijk snelle genezing :+1:

Sowieso Mediamarkt, baaaaaaaaaaaad vibes! :-1:

Grt.

1 like

Tja, mocht ik er een voor een redelijke prijs kunnen vinden dan ga ik het ws. alsnog proberen maar ik ga even niet meer actief op zoek :+1:

Overigens vandaag nog wel bijna een exemplaar van een forumlid overgenomen maar qua tijd/afspreken wilde het helaas niet lukken.

Tja, de verleiding van dit soort gadgets is groot.
Even irl bekijken en betasten in een winkel biedt vaak soelaas :wink:
Succes!

Als het mee zit komt PostNL er zaterdag een brengen :+1:

Ik zal jullie laten weten hoe hij bevalt!!

Zeker, ik ben benieuwd hoe hij jou bevalt, een review is toch ook een beetje een mening he, zoveel gekken, zoveel meningen.

Welke heb je genomen, ik neem aan een 42mm, maar welke kleur?
Veel plezier ermee overigens :+1:

Vandaag is mijn Apple Watch binnengekomen en de eerste indrukken zijn eigenlijk erg goed!!

Ik heb de 42mm RVS uitvoering met mesh/milanaise band maar er zit ook een originele zwarte rubber band en bruin leren band bij.

Aan alles merk je dat dit een Apple product is, het design en de afwerking van alles is gewoonweg top en zeer doordacht. en alles werkt direct en zonder problemen :+1:

Dit weekend maar eens uitvogelen wat er allemaal mogelijk is met dit horloge, ik heb er zin in :smile: