Ik denk dat ik morgen een Apple Watch ga halen

Ik kan er niks aan doen maar ik wil er gewoon eens een proberen, yikes :dizzy_face:

1 like

Haha laat even weten wat je ervan vindt?

Inclusief Tim Cook code ?

1 like

Beter even wachten, volgende maand komt de 2e generatie uit…

1 like

Ah, dat wist ik niet.

Dank hiervoor :+1:

Goed plan !!!

Rock the economy . 1e of 2e gen.

Alle plezier toegewenst.

Elf.

Ik wil geen reclame maken…maar heb ze vandaag op iBood.nl met 30% korting voorbij zien komen… En het is hunt dus er komt er vast wel weer1 voorbij

Ff wachten, dacht dat er volgende maand weer Apple watch nieuws komt.

Heb een moto360 gehad, fraai klokje, rond van vorm, smartwatch met leuke facer deals erop.

Accu iedere avond opladen, en de te beperkte mogelijkheden waren de reden om hem snel weer weg te doen.

Mooi spul, maar het staat nog in de kinderschoenen, met een jaar of wat zijn ze er solar en beter uitgewerkt, dan probeer ik het nog wel een keer.

Tot die tijd, blijf ik kwijlen naar die titanium duiker van Elf :smile:

Deel zeker de ervaringen, benieuwd hoe het je bevalt.

Ik heb het ook geprobeerd, kon er niet aan wennen.

Don’t go to the dark side :imp:

1 like

4 likes

Ben ook wel benieuwd. Ik vraag mij af of het echt wat toevoegt in gebruik.

3 likes

Niet doen, is pas echt SMART!

Hier groot Mac fan, behalve de watch …

check de link: http://www.mobilemac.nl/iphone/mobilemac-review-twee-weken-met-de-42mm-apple-watch-sport-die-veel-kan-maar-je-iphone-kan-het-nog-veel-beter/

Dank je voor deze link!

Hij gaat ws. nog steeds komen, maar ik ga nu op zoek naar een gebruikt exemplaar via MP :+1:

Zou inderdaad even wachten op de nieuwe. Hoe dan ook ben ik wel benieuwd naar foto’s en impressie als je hem hebt:)

Ik las op een engelse site dat de nieuwe ws. niet in maart maar in September wordt aangekondigd.