Ik durf het bijna niet te vertellen

Beetje cru dat iemand die info over een replica aanvraagt wordt afgesloten.
Ik heb al een half jaar een automatische Vacheron Constantine neppert om mijn pols. Het origineel kost 20.000 euri, dit ding nog niet een half procent daarvan. Mijn ervaringen tot nu toe: per week plm 1 minuut afwijking, en iedere juwelier begint te kwijlen als ie het klokje ziet!!!

Hendrik

Pas maar op, je loopt nu grote risico’s. :wink:

Ja en…

Hendrik komt uit de kast…

ff eerlijk zijn: Wie heeft er nog meer nepperds???

Ok, ik heb er ook 1.

Een Lange Jubileum Langematik.
De prijs was goed, de turkse verkoper was aardig,de hele familie kreeg gratis thee en de zon scheen lekker.
Bovendien, het zou toch geen nepper zijn??? Er staat zelfs ORIGINAL op de rotor.
En ach… dat spelfoutje op de rotor… kan gebeuren toch?

De verkoper had ook nog een Rolex Co-Axial, en een namaak Seiko 5 die nog duurder was dan het origineel…

Kijk en huiver

Beste Hendrik, ik stop die discussie niet voor niets. We hebben hier geen pleitbezorgers nodig voor hoe goed imitatiehorloges kunnen zijn en ook niet hoe slecht, die discussie hebben we namelijk al vaak genoeg gehad. Ik wil je verzoeken als je wilt weten hoe er hier over het algemeen over replica’s over het wordt gedacht even de zoekfunctie te gebruiken. Dank je wel.

HenDrik, niet Henrik. Ik heb alleen neppers die ik ter vernietiging heb aangeboden gekregen.