Ik durf het bijna niet te vragen maar: Weet iemand een goede/betrouwbare online REPLICA verkoper?

Ja ja, het is als vloeken in de kerk, maar dit is het verhaal. Mijn vrouw vond in een van haar vrouwentijdschriften een advertentie van een Maurice LaCroix Masterpiece Phase de la Lune Dame. Hier was ze helemaal weg van, maar ze wil gewoon niet zo’n duur horloge. Ook niet als ik het haar cadeau geef.

Nu is ze binnenkort jarig en dacht ik dat ze misschien wel blij zou zijn met een goede replica. Ik heb hier echter geen ervaring mee. Ik had al even gegoogled en er is een replica site die dit horloge aanbiedt. Er zijn dan twee keuzes: ‘Swiss’ voor $850,- en ‘Zenith’ voor $299,-. Geen idee wat dat betekent.

edit beheerder

Wie kan mij AUB helpen.

Hoe durf je het te vragen.

Goed betrouwbaar en replica zijn volgens mij twee tegenstrijdigheden. Je betaalt altijd te veel voor een inferieur product. Dan kun je beter te veel voor een superieur product betalen. :wink: Ik zou geen adres weten in ieder geval. Er moet toch ook een betaalbaar zwitsers horloge voor haar te vinden zijn? Ik zou het niet doen in ieder geval. Je krijgt er later altijd spijt van.

Om alsnog even je wel te kunnen helpen: Zoek gewoon een leuk vergelijkbaar horloge op amazon.com of via fora/google. Er zijn ook leuke quartz modellen die een stuk goedkoper zijn (Misschien niet van dit specifieke merk). Er is zoveel leuks en het hoeft niet altijd te duur te zijn.

Ook kun je gewoon even bij de juwelier kijken, zeggen wat je leuk vind en je prijsklasse aangeven. Dan is er vaak meer leuks als je denkt!

Kijk hier eens, staat veel info op en wordt ook uitgelegd wat de nadelen zijn.

http://www.replicawatchreport.com/articles/replica-market-report/top-10-lies-about-replica-watches.html

Hoi Joost,

Koop gewoon een echte, en zeg dat het een replica is :smiley:
Groeten,

Martin

trouwens, $850 voor een fake tissot of hamilton?? (op bluefakes) volgensmij kun je voor minder een echte kopen…

Groeten,

Martin

Ze vindt het mooi, maar ook te duur. Dan ben je toch snel klaar, lijkt me zo! Ik vind een Ferrari F40 ook mooi, maar hij is me te duur. En dus staat er géén Ferrari in de garage. Ook (en vooral!) geen replica-Ferrari.

Paul G. Schreef:

Ze vindt het mooi, maar ook te duur. Dan ben je
toch snel klaar, lijkt me zo! Ik vind een Ferrari
F40 ook mooi, maar hij is me te duur. En dus staat
er géén Ferrari in de garage. Ook (en vooral!)
geen replica-Ferrari.

Die maken ze overigens nu ook op Sicilie (20.000 Euro) echt waar :slight_smile: stond vorige week op teletekst.

En vergeet niet, dat de kans groot is, dat ie bij de douane blijft hangen als ie van buiten de EU komt. Dan heb je weliswaar geen fake maar ook geen money.

Dit is niet de bedoeling Joost, dit forum is voor liefhebbers van horloges en zoals de mensen die gereageerd hebben al wisten te melden, als het te duur is, koop dan iets wat je je wel kan of wilt veroorloven. Deze topic is gesloten.