Gefeliciteerd. Ik draag al jaren een ring van zilver en goud en een stalen horloge en toh geen commentaar gehad.
Veel plezier op Juliie dag !!!
Bedankt voor alle gelukswensen en ideeën! Een aantal meer specifieke reacties:
@Ko-Banden, @Forehand, @Beekccc, @gortz, @nibby: zowel titanium ringen als het idee van een âtrouwhorlogeâ ipv ringen spreken me in principe aan, maar we gebruiken de ringen van mijn grootouders (die erg belangrijk waren in mijn leven) en trouwen zelfs op hun trouwdatum. We willen de ringen graag origineel houden, dus ook rhodineren is voor ons geen optie (hoewel het een aardige suggestie isâŠik had er zelf niet aan gedacht en we hebben het hier zojuist nog even over gehad omdat mijn aanstaande ook niet per se van goud houdt).
@wbcoupe, @Sprinter, @BadBoy, @tjeerd: Interessant! Ik heb helemaal niet nagedacht over het feit dat veel mensen de trouwring rechts dragen. Ik ben opgegroeid in het katholieke zuiden en voor mij voelt de linkerhand natuurlijk en logisch (zoals bij een horloge, eigenlijk). We droegen de ringen inderdaad rechts als verlovingsring, en âverhuizenâ ze straks naar de linkerhand. Grappig - veel van jullie komen dit âprobleemâ dus helemaal niet tegen
@scudo, @MeistersingerFa, @TagEd, @Menrik, @Airmannetje , @Tiktikehv: Bedankt voor de suggesties! Begrijp me niet verkeerd - ik zie dit niet als een serieus probleem (en zo lelijk is het helemaal niet). Ik zag het vooral als een reden om eens naar gouden horloges (of horloges met gouden elementen) te kijken, die ik eerder links liet liggen. Prachtige suggesties overigens! De A. Lange is uiteraard een meesterwerk, maar ik vrees dat ik mijn aanstaande zou moeten verkopen om die te bekostigen. De Nomos vind ik geweldig: prachttig voorbeeld van subtiel met goud omgaan (en sowieso een klok die op mijn lijstje staat). Ook bij de Seikoâs zag ik prachtige dingen: beide gesuggereerde monsters laat ik links liggen, maar die Seiko 5 is geweldig. Is het een SRP605? En de Glycine valt me ook niet tegen. Op het plaatje lijkt het meer brons dat goud, maar dat zal wel aan het licht liggen: hij heet per slot van rekening GoldenEye.
@MeistersingerFa, @TagEd: Ja, ik weet het zeker. Na acht jaar in zonde leven moet deze kogel maar eens door de kerk
Yep, SRP605, met leuke zichtbodemâŠ
Ik vind hem mooiâ:+1:
Is dat de SNZH57 of de 60? De laatste is geheel goud. De eerste heeft gouden details (indexen, wijzers en cijfers op de bezel) maar een stalen kast. De 57 vind ik heel fraai. De compleet gouden 60, not so much.
De SNZH57
Wat ik postte, was een 60. Op de âgoudenâ band vond ik 'm ook iets te opzichtig, maar op zwarte NATO (of hier onder op leer) vond ik het nog wel gaan. Ik kende de subtielere 57 niet. Erg mooi!
Ach, wij hebben 15 jaar in zonde geleefd Het leuke was wel dat onze zoon er toen met zijn elf jaar bij kon zijn en onder andere de ringen kon geven.
Alvast gefeliciteerd met jullie voorgenomen huwelijk.
Alvast gefeliciteerd, trouwen is erg leuk :)Als vrouw die zowel horloges als meerdere ringen draagt kan ik je vertellen dat wel of geen goud in welke combi dan ook helemaal niet uit maakt. De stijl is veel belangrijker. Een vette, glimmende klok en ook nog een enorme ring met meerdere glimmers is dus wat te veel van het goede. Houd minimaal een van beide ingetogen en strak,dan komt het helemaal goed! einde stijladvies