Ik ga met vakantie en kom terug met...

…en dat is ie :grin: Dankjewel :+1:

1 like

Leuke intro Plees, die verkopers zullen wel gedacht hebben “daar heb je weer zo’n Hollander :rofl:”. Maar ja wij zijn natuurlijk niet van lottje getikt en betalen niet de hoofdprijs. Lekker die verkoper laten zweten tot de laatste dag :grin: en toch die Bulove scoren voor een leuke prijs.
Tja want met de gokkasten verdienen ze geen piek :smile:, zit geen kip.
Natuurlijk gefeliciteerd met je Bulova en wens je veel draagplezier :ok_hand: :+1:
Heel even schoot door mijn hoofd, dat het die roeiboot van @ROOMTU was, maar ja die neemt geen passagiers mee :wink:

2 likes

Haha, klopt, ik ben selectief met passagiers.:stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Dank je Ferry :+1: tja, gokkasten. Overdag zijn ze geblokkeerd en is er dus niemand. In de avond was er wel volk maar ik ben er amper geweest. Daar mocht gerookt worden :crazy_face: en dan zie je mij niet.
Wel een heeeeeel ruime roeiboot van @ROOMTU. Wellicht galeischip?

2 likes

Best ruim…

2 likes

Och daar kan je wel een slot machine op kwijt :+1:

2 likes

Ik vermom mij gewoon als de muis van @Jurk en niemand die het doorheeft. O ja, wel een stuk kaas achterlaten op je jacht :rofl:

3 likes

Boefje.:face_with_hand_over_mouth:

3 likes

Prachtige Bulova! Leuk verhaal. Lijkt me leuk om daar zoveel horloges te vinden.

Geniet ervan!

1 like

Dank je :grin:

De mil ships stoer , gave klok veel draagplezier er mee

1 like

Dank :+1:

Geweldige klok die me steeds blijft trekken. Erg aparte verschijning en eens tijd om er ook 1 te kopen. Succes met dit mooi stukje historie. :blush::+1:

1 like

Zeker waar en

Dankjewel :+1:

Leuk!

1 like

Van harte met je NA!

1 like

Dankjewel :+1: