Ik ga naar Japan en neem mee terug....?

Wellicht heb ik iets gemist, maar is er al wat terug uit Japan?

1 like

Beschamend antwoord op je vraag… helemaal niets. Ik kon niet kiezen dus heb alleen maar gekeken (en dat was al heel leuk!)

Wel meegenomen: 9 soorten kitkat. Hieronder een uittreksel:

5 likes

Niks :scream:
Hopelijk goed naar je zin gehad?

1 like

het eerste wat ik dacht toen ik las van “kitkat” : wie neemt er nu kattenvoer mee… :confounded:

1 like

O zeker! Naast het shoppen is het natuurlijk een fantastisch land om te bezoeken. Paar highlights:

• meerdere dagen rijden door de Japanse Alpen en verblijven in een traditioneel rieten huis. 's ochtends nog door een meter sneeuw zakken, 's avonds de zee in rennen
  • sowieso, autorijden in Japan (een erg andere ervaring dan met de trein)
  • het kasteel van Matsumoto (één van een handvol dat nog helemaal origineel is)
  • een reunie met mijn oud-huisgenoot en ‘after work drinks’ in Tokio
  • een bezoek aan de dunbevolkte westkust van Japan
  • Kanazawa, een relatief onaangetaste middelgrote stad (en daar vervolgens broodjes koeienmaag naar Italiaans recept eten)
  • en natuurlijk horloges kijken bij Isetan, Lemon-sha, BIC en nog meer!
6 likes

Klinkt goed :+1:

1 like

I was there!

Kanazawa is top! Geniet ervan.

Heb je even?100532072301w

Oh wacht… Horloges… Laat dan maar zitten.

2 likes

Hoe was de trip?

Over mijn trip volgen nog draadjes op off topic. In ieder geval heb ik het echt geweldig gevonden in Japan.

2 likes

Citizen Chronomaster.

Grand Seiko kun je ook buiten Japan kopen

De Citizen Chronomaster niet.

Als ik in Japan zou zijn, en ik moet of wil iets mee terug nemen dan neem ik het liefste een Honda NSX type R mee terug, plus een Japanse vrouw van 20.

Voor horloges ga ik naar Zwitserland, en in Genève koop ik me een Patek Philippe.

Met mijn Japanse vrouw ga ik graag met haar naar Suzuka om daar lekker wat te racen in een Koenigsegg Agera R.

Dromen, heerlijk. :tada:ze komen altijd uit :jp:

1 like

Wat is die NSX toch mooi! Een Rolex op wielen :yellow_heart: