Hallo beste leden van dit mooie forum,
Vrijdag begint de herfstvakantieX(. Wat draag jij aan je pols tijdens de vakantie?
Ik neem de aftrap met:

Iedereen, die weggaat, een mooie tijd gewenst.
:)-D
Hallo beste leden van dit mooie forum,
Vrijdag begint de herfstvakantieX(. Wat draag jij aan je pols tijdens de vakantie?
Ik neem de aftrap met:

Iedereen, die weggaat, een mooie tijd gewenst.
:)-D
Mijn monster voor feb. is niet duur kan tegen een stootje en is vervangbaar

Nu zeker mijn nieuwe casio Pathfinder:D
en oh ja, vrouw en kinderen;)

Mijn beste,
Vanaf a.s. Zondag voor een week vertoeven in het fabuleuze Luxemburg / Moezel / Duitse Eifel.
De heerlijke geur van de herfst opsnuiven, ons laven met een Moezelwijn, en een voortreffelijk Dominicaanse Sigaar degusteren.
Doch vooral de tijd laten vervliegen, loslaten en zwaarder worden om lichter te kunnen zijn!!
Naast mijn lieve vrouw gaan er nog twee vaste metgezellen met mij mee.
Te weten:

Seiko SKX 007

Breitling Colt gmt
Orologio Signaturis Temporis.
Wow, wat een dure klokken gaan er mee op reis zeg!
Voor mij a la Hite:
http://www.higuchi-inc.com/PRW-1100YTJ-1JFb.jpg
In 2006 uit Japan gehaald voor mijn rondtrip door China-Tibet. Deze heeft als eerste Protrek een safierglas. Aanstaande zondag mee op roadtrip naar Italie!
Heb pas de week van de 24ste vrij, nog geen concrete plannen maar als ik weg ga dan zeker de Suunto Observer en evt de Citizen duiker

ik ben gewoon thuis de keuken aan het verbouwen. met om de pols mijn camel trophy werkhorloge:)
Allemaal een goede vakantie gewenst. Groeten,
René
Ik neem net als Lowlander mijn Suunto Observer mee.
… gewoon thuis, verjaardag van een van mijn kinderen vieren en de rest van de week miljoenen bladeren uit mijn tuin vegen / blazen. Waarschijnlijk met een Quartz Aqualung om mijn pols. Ondertussen wachtend op de postbode om me eindelijk mijn nieuwe MKII te brengen (grrrr douane…)
Menno
Aqualung plakmerk met Seiko uurwerk

LRRP in aantocht (foto van ‘Obie’ op het WUS forum)

ik nam altijd alle horloges mee, maar ben afgelopen zomer tijdens de vakantie bijna van me auto+bagage berooft, dus nu gewoon de monster mee op elke vakantie.
Prima keuze, ik neem op vakantie ook geen hele dure dingen mee.
Voor een weekendje weg toch echt wel iets moois, maar afgelopen zomervakantie mijn (hiervoor aangeschafte) Orient met zandkleurige natostrap. Kan alles hebben, zon, water, zee…
Gr.
Peter
Leuk toppic.
Ik had dit jaar ook weer moeite om er een te
kiezen.
Was in verschillende grote steden en dan loop ik
niet graag met een duur merk.
Ik kies dus meestal voor mijn Citizen Nighthawk
Pilot.
Loopt op licht (1 dag in de zon en loopt 180
dagen) dus nooit batterijproblemen en heeft echt
een super lume.
Kan er de hele nacht perfect de tijd aflezen.
Daarnaast is hij oersterk en krasvast, waterdicht
en loopt extreem nauwkeurig.
Ben een liefhebber van mechanisch maar op vakantie
of reizen gaat de nighthawk mee.http://japwatches.files.wordpress.com/2007/06/bj70
00-52e-b.jpg
Kan me goed voorstellen. Maar laatste tijd jeukt een automatische GMT ook wel…