Ik ga op vakantie 2018 en neem mee?

Ook HF leden zijn al of gaan met vakantie en nemen mee?

Welk(e) horloge(s) neem jij mee en waarom juist die?

Ik trap af met de semi-doe vakantie en kies voor:

Zonnig kleurtje, waterdicht, rubberen band en automaat. Voor de avond moet ik nog iets kiezen.

7 likes

Pas in december vakantie pffffffff
Oh ja , nu 1 dagje vrij :grin::grin:

Goeie vraag dit. Eergisteren vroeg ik hetzelfde aan Ramon van Crownguard. Moet ik die nieuwe submariner wel of niet meenemen? Voor hem een no-brainer, zo te horen: gewoon meenemen, strand op, duiken, enz! Ik weet, daar is je voor gemaaktā€¦ maar ben toch altijd zuinigā€¦

Wij gaan lekker buiten het seizoen op vakantie dus voorlopig nog gewoon werken. Ik denk dat ik deze meeneem; de nieuwe (rubberen) band is al besteld:

https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/4X/1/f/3/1f3aa9d30f2bf375de025d2d05f9f165afb6efb4.jpg

5 likes

Zoā€™n topic is er al.

1 like

Redenen genoeg dit, drie maanden later, nu de zomervakantie echt actueel is, nieuw leven in te blazen.:sunny:

2 likes

Als je hem meeneemt kan hij in ieder geval niet thuis gejat worden

5 likes

In dat andere topic kan dat inderdaad.

4 likes

Ja dat weet toch niemand meer man.

Jij maakt elk jaar in November al een topic ā€œwat neem je mee op vakantie [input volgend jaar hier]ā€ terwijl het halve forum nog aan het voorbereiden is op het kerstdiner bij de schoonfamilie.

Ik snap dat jij in November al enthousiast wordt van een zojuist geboekt reisje naar de Balkan alwaar jij weer menig Helga bezwangert, maar de gewone man denkt pas aan vakantie in het jaar waarin we gaan (en een paar maanden van te voren)

Dat was het, doei

20 likes

Ik neem mijn Orient Symphony mee :blush:

3 likes

Maar kan je hier dan wel posten als je al in het andere topic gepost hebt? Vind het nog al verwarrend, ben eigenlijk wel toe aan vakantie.

4 likes

2 likes

Bij vakantie denk ik niet meteen aan horloge meenemen. Draag zelden horloges op vakantie. Maar als er 1 meegaat is het de beater duikerā€¦ Casio mdv106

We zijn gek op plaatjes hier.

Deze? Prachtig ding, kende hem (nog) niet!

3 likes

och jaā€¦ inderdaadā€¦ golden rule niet gevolgd. Dat is hem inderdaad.
Bedankt voor de foto. Ja dat is de Casio MDV 106 ā€œDuraā€. Voor nog geen 50 euro echt een bang for tha buck!

Ik heb hem op zijn de band of op de bond nato

3 likes

Onvoorstelbaar eigenlijk.

1 like

Ja via NYwatches.com gekocht. Dat is dan wel op een rubberen band.

1 like

Nywatches. Com werkt niet bij mijā€¦

Als je hem thuis achter het filter van de afzuigkap stopt kunnen ze hem niet vinden.

1 like

Suunto D4 duikcomputerā€¦