Ik denk idd mijn beide 5jes… Aangezien het voor mij straks in Italië pootjebaden ipv zwemmen wordt.
Deze voor het “ruwere” werk… de natuur wandelingen etc…
En deze voor het flaneren, de avonden en steden trip ( Milaan )
Een paar jaar geleden ook in Denemarken geweest…. En idd… Hamburg was toen ook al ruk…
Jaren lang met dit citizen duo op pad geweest met vakantie. Weekendjes weg, afhankelijk van het thema wat anders…
Sinds twee jaar gaat er eigenlijk altijd een Explorer mee. Op Griekenland na, toen had ik de submariner net nieuw en we gingen toch snorkelen dus tja
Oh en er gaat altijd een garmin mee voor het bijhouden van de sportieve activiteiten, echt stil zitten kan ik nooit lang. Loop standaard gewoon mij reguliere hardloop rondjes op vakantie.
Op mijn nachtkastje aan de Costa. Ik kan slecht kiezen…
Het is inmiddels alweer een paar weekjes geleden, maar deze mocht mee zeilen in Griekenland (samen met een GShock 5610). Dat is overigens de tweede keer dat hij mee mocht, hij is vorig jaar ook mee de Akropolis op geweest.
Hij is nog niet binnen maar ik heb deze opt forum overgenomen om te gebruiken als vakantiehorloge voor volgende week.
La douce France, een wijntje, zwembad en genieten maar!
Eerst volgende keer dat ik in noordelijke richting rij zorg ik dat ik ‘s nachts langs Hamburg ga. Over dag moet je daar echt niet langs willen. Ook zo lekker irritant dat je er vrijwel niet om heen kan
Na die foto die @Mr_Broke van je heeft geplaatst gister ben ik zeker dat jij net als Maradona met 2 Rolexen om de pols door de favelas. Niemand die je wat doet. #tank
Zo sta ik er vaak ook wel in, alleen in zuid Amerika wil ik het ook weer niet onderschatten. Net iets teveel 18 jarige gangsters met niets te verliezen
Zoals elk jaar gaat de Seiko SKX013 mee.
Geen zorgen te hoeven maken over zwemmen/ zand/ en andere ellende
Dat is ook zeker waar. Je komt daar makkelijker weg met een overval dan in NL.
Maar het neemt niet weg dat ze iemand met jouw postuur als een latere optie zien.