Ik denk dat het deze 4 worden.
En dan draagt mijn vrouw nog de universal Genève mk1 en de jongste zoon mijn skx 013
Net een kleine gtg
Ik denk dat het deze 4 worden.
En dan draagt mijn vrouw nog de universal Genève mk1 en de jongste zoon mijn skx 013
Net een kleine gtg
Eens, ik ben er vorige week langsgereden, maar wel echt s nachts. We zitten hier nu op een cruise in Noorwegen en spraken mensen die overdag langs Hamburg gingen en 6 uur vertraging hadden.
Goeie zaak, waar zit je nu in Noorwegen? Kon mezelf wel voor m’n kop slaan vorig jaar, dacht om rijden we er voor de spits langs.
Volgend weekend, als alles goed gaat, met de XR weer naar Italië.
De 1553 gaat weer mee, om de pols!
Vandaag lagen we in Alesund en morgen zijn we in Trondheim. Bevalt wel erg goed zo’n cruise moet ik zeggen.
Jou foto is wel echt het uitzicht wat je wil over de stad. Alesund staat nog hoog op mijn lijstje om eens te bezoeken. Trondheim is een leuke stad, wij zijn er vorig jaar geweest.
Eerste keer? Wat bevalt er zo goed aan als ik vragen mag? Haha Ik ga dit jaar voor het eerst zonder tent, omdat we net een kleine hebben, maar als het aan mij ligt volgend jaar wel gewoon weer haha
Ja, eerste keer cruise inderdaad. Mijn verwachting was dat je daar met alleen maar met oude mensen zou zitten (we zijn zelf eind 20) en die verwachting is grotendeels waar, haha. Wat is echt heel mooi vind, is dat we niks merken van het reizen, want we varen voornamelijk s nachts en toch iedere dag een nieuwe plek zien. Voor mij is het de eerste keer Noorwegen, dat kan ook een rol spelen. De uitzichten zijn echt gaaf.
Haha meen je, had je vanwege de cruise anzich juist een beetje tot van die oude mensen geschat klinkt idd niet verkeerd, maar ik hou wel van auto rijden dus rond trekken met tent hou ik dan wel weer van.
Goeie vakantie nog
Joe Bar en Squale!
Nice!
Heerlijk vakantiehorloge!
Heerlijke vakantie knaller