Ik ga op vakantie en neem mee

M’n Seiko 5!!

Prettige vakantie allemaal, tot over drie weken (hopelijk ligt er dan een Alpha op de deurmat).

Groeten Tom V.

Tja, bij gebrek aan mijn Alpha :smiley: heb ik nu mijn Breitling Seawolf meegenomen… :wink:

Mooie klok trouwens, die Seiko (tu)

Qua horloges weet ik het nog niet, maar in ieder geval neem ik mijn schoonmoeder NIET mee :slight_smile: :slight_smile:
Gr Ron

ik hoop nog te kopen een Omega Seamaster 200M (black) en die mee te nemen op vakantie!

gr R

Mijn beste,

Ik ga op vakantie en neem mee: mijn ‘Tissot PRC200’. Deze kan tegen een stootje, is waterdicht (20 atm.) en is niet al te opzichtig / te aantrekkelijk voor ongewenste bezoekers. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Om exact dezelfde redenen als Tissot62 aangeeft zijn Tissot PRC200 te dragen, heb ik op vakantie (ben net twee weken terug van huwelijksreis naar IJsland) mijn Seiko SKX007J gedragen. Heerlijk horloge! :slight_smile:

Ik ben bezig met een Seiko Orange Monster, met rubbere band. Deze neem ik dan mee. en mijn Swatch, met dieptemeter! En…ja mijn hartslagmeter. Dus 3 stuks. 1 voor het constante…1 voor het snorkelen en duiken (dan neem ik de seiko ook mee!) en een voor het hardlopen.

Hmmm, bestemmin alhier nog niet bekend.

Ik neem altijd niet al te duur, goed en vervangbaar spul mee dus meestal een stuk of aantal Seiko’s. Eentje daarvan moet quartz zijn, stel ik hier in op de tijdzone van de bestemming. Zodoende altijd de juiste tijd bij de hand. :sunglasses:

deze is mee geweest …

mooie Alpha… :smiley:

Voor mij wordt het Bretagne in gezelschap van deze

Loopt hardtstikke op tijd, heeft een datum, draagt prettig en zou goed waterdicht moeten zijn. Heeft iemand met dat laatste ervaring?

Rob

Gewoon een eenvoudig kwarts horloge van 20 jaar oud als ik die kwijt raak geen probleem.

Ik neem mijn nieuwe Seiko Orange (mod) Monster mee als wij in augustus op vakantie gaan.

robj Schreef:

Voor mij wordt het Bretagne in gezelschap van
deze

Loopt hardtstikke op tijd, heeft een datum, draagt
prettig en zou goed waterdicht moeten zijn. Heeft
iemand met dat laatste ervaring?

Rob

In ieder geval waterdicht onder de douche. :smiley:

Ik neem deze mee:

een kenner ? :wink: