Ik ga op vakantie en neem niet mee…

Ik neem altijd de Breitling Colt op rubber mee.
Rubber, verstelbare sluiting en een gaaf horloge voor nog enigzins een normaal bedrag.

1 like

Nee joh, als ik dat zou doen is het net alsof ik in mijn nakie loop en alleen dat gegeven al wil ik anderen niet aandoen. Gaan er altijd minimaal 3 mee en ik kom meestal met meer thuis, kweet ook niet hoe dat komt :wink:

2 likes

Ik had een casio duro mee voor op vakantie, maar kwam niet verder dan Schiphol alwaar ik deze IWC op de kop tikte.

18 likes

Dat is een mooi vegin van de vakantie :laughing:

2 likes

Alleen deze mee op vakantie. De rest veilig thuis in de doos/ kluis. Hoewel het wel n beetje kriebelt, ik ben in staat om vanmiddag de stad in te gaan en te zwichten voor n leuke Seiko oid. Maar ik hou vol, ik heb mn zinnen gezet op wat anders, waar mogelijk zelfs deze Tudor voor moet wijken.

4 likes

Vintage laat ik sowieso thuis, en leren banden eigenlijk ook… de rest is fair game!

1 like

2 is genoeg op vakantie.
Een G shock voor zee en bv mountainbike e d.
En iets ietwat gekleders, wel op rubber , voor eten terras, winkeltjes doen
Whatever.

4 likes

Ik heb voor de vakantie een horloge gekocht om te dragen met verschillende banden. Zo blijft de Breitling veilig thuis en heb ik op vakantie wat nieuws om naar te gluren.

4 likes

Oef sterkte, ik hoop dat het weer daar ondertussen wat afgekoeld is. Ik was er zo’n 1,5 week geleden en hadden overdag zo’n 46 graden. Horloge met stalen band was daar niet zo handig haha!

2 likes

Dank voor de tip. Als het goed is, is het er nu 10 graden koeler.
Hotel met airco en zwembad en daarnaast zullen de AD’s aldaar ook wel uitgerust zijn met een goede airconditioning. Wellicht kan ik mijn vrouw op vakantie overtuigen dat een zomer/vakantie beater toch echt noodzakelijk kwaad is!

3 likes

Dat lijkt me evident.
Zwembroek vergeten: gewoon zwemmen in je korte broek.
Zonnebrand vergeten: gewoon een beetje in de schaduw blijven.
Maar zonder vakantiebeater kom je natuurlijk niet fatsoenlijk de zomer door! Misschien kunnen we je nog een beetje helpen, met advies. Doen we graag en kost verder niks! :wink:

2 likes

Wilde mijn polished 1521 Squale meenemen. Op een rubber Barton band. Maar uiteindelijk dus een G-Shock gekocht. Die ik niet draag omdat ik ineens niet meer tegen de hitte kan.

Ik neem er altijd maar een mee.
Maar vraag altijd aan de oppas om een fototje van de rest te sturen af en toe.
Zodat ik weet dat het goed met ze gaat.

1 like

Ik denk dat een zwembad je goed gaat doen.
Dit is trouwens wel een heel leuk excuus om een nieuw horloge te kopen, ik zou gaan voor een duiker zodat je kan plonzen.

(Nooit zonder gaan) al die ‘gezelligheid kent geen tijd’ is bs, want wij kunnen niet zonder de tijd.

1 like

Heerlijk setje inderdaad, lekker zomers 🫣

Maar even ontopic, ik kan nu 100 plaatjes posten van horloges die niet mee zijn geweest. De 3 weken zitten er al op en in die 3 weken heb ik 3 horloges gekocht (online) :smiling_face_with_three_hearts:

Ik had alleen cheap beaters mee deze vakantie

1 like

Dank je :+1:t2:

We gaan elke dag naar het hondenstrand met onze hond. Heb vooral duikers, maar die liggen dus thuis in de kluis :sweat_smile:

1 like

Altijd 2 stuks mee op vakantie, waarvan minimaal 1 een quartz is om de boel gelijk/gesynchroniseerd te houden.
En minimaal 1 vd 2 is goed waterdicht, meestal een duiker.
Vaak ook nog een extra setje bandjes met quick-release of nato’s mee. Vakantietijd is ideaal om optimaal van je spullen te genieten. De rest blijft lekker thuis.

1 like

Dat kan toch prima met je telefoon?

Voor het eerst gaat er dit jaar geen watch roll mee op vakantie.
Ga de PCH van San Francisco naar San Diego en via Vegas terug rijden op de motor.
Seiko srpf81k1 om op een nato.
Vriendin laat ook haar DJ in de kluis en neemt het zusje de Seiko sut403p1 mee.
Als een ANWB setje dus…

2 likes