Zit hier in het warme Zuid-Spanje en heb al mijn horloges thuisgelaten. En op de een of andere manier mis ik ze. Terwijl ik normaal ook maar één klok draag en de rest niet elke dag bekijk. Meer mensen hier last van? Bekijk zelfs af en toe een fotootje van mijn collectie… en ik heb in mijn vakantie aanbetaald op een NA, die ik meteen na thuiskomst bij een mede-forumlid ga ophalen.
Heb trouwens nog wel een simpele G-Shock GA-2100 gekocht en meegenomen zodat ik iets mee heb, maar door de hitte heb ik even geen behoefte aan iets om mijn pols
Neem meestal wel een Seikootje mee dat tegen water en een stootje kan en bij verlies, buiten een traantje , geen financiële ramp gaat opleveren. En dat wordt dan met plaatselijke niet al te dure wijn weer verholpen.
Ik heb, behalve 's nachts, altijd een horloge om. Voelt gewoon niet goed, zonder. Neem wel altijd slechts één horloge mee op vakantie. Deze was lekker mee naar Gran Canaria. We hebben een heerlijke tijd gehad, samen!
Ik Vettel komende week naar Sevilla. Eerste buitenlandse trip in 2,5 jaar. Twijfel nog welk of welke horloges ik mee moet nemen. Zonder horloge reizen is in elk geval geen optie. Net zoals hierboven door TagEd gemeld draag ik altijd een horloge, behalve ‘s nachts.
Ik denk overigens dat het de BB in 41mm wordt in de Spaanse zon