Ik had altijd alleen Seiko's en Russen

Maar nu niet meer!

Laatste aanwinst, de Tissot PRS516

Ben er erg blij mee! (met dank aan Adriaan) wat ik vooral erg mooi vind is hoe de indices verhoogd in de kast hangen, prachtig!

Verder ook topkwaliteit, dat voel je direct als je hem in je handen neemt, moet alleen nog even een schakeltje verwijderen maar zit nu nog op mijn werk dus dat komt vanavond.

ik vind hem ook mooi (tu)

de combi wit - zilver - zwart is heel stijlvol

sportief

en de indices zijn idd prachtig gevonden

Die indices zijn echt vet, de seconde wijzer en het puntje van de grote wijzer lopen er onder door:~

De horloge vind ik heel mooi ,vooral de zwevende indices…super apart…jammer genoeg ben ik niet zo lovend over het bandje.

Niet helemaal mijn stijl, maar wel een schitterend horloge! Vooral de zwevende indices en de wijzer die eronderdoor beweegt! (tu)

Leuk sportief horloge(tu) Gefeliciteerd met de aanwinst!

Ja deze ook wel errug gaaf hoor, tis dat ik zelf al een PRS516 chrono heb (quartz) anders wist ik het wel…die band is ook cool. veel plezier er mee.

Je hebt een grens verlegd, Needfull. Veel plezier ermee.
Adriaan

needfull Schreef:

Ben er erg blij mee! (met dank aan Adriaan) wat ik
vooral erg mooi vind is hoe de indices verhoogd in
de kast hangen, prachtig!

Proficiat!

idd, erg apart die indices. Klokje is niet mijn smaak, maar smaken verschillen. zo staat de metalen band me niet aan, maar ik kan de verwijzing naar de leren race banden wel waarderen. (Hou ook niet van die leren met gaten).

Ik kan me enkel aansluiten bij de voorgaande posters: een mooi horloge met een héél fraai design (tu)(tu)

Geniet ervan !!

Met Bewonderende Groeten,

Chris.

Hallo needfull,

Van harte gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Die indices zijn helemaal geweldig:~

Veel draag- en kijkplezier toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Herman

bjoetie manB)-

Gefeliciteerd. De PRS516 lijn is heel mooi. Ik ben ook heel blij met mijn exemplaren. Veel draagplezier…

ook bjoeties B)-

@ Dreski

DANK JE WEL!

Nou heb ik al enorme moeite om mijn verzamelwoede in toom te houden, vandaar dat ik het bij Seiko’s en Russen hield ( alles van een type Seiko is zelfs in mijn ogen onbegonnen werk behalve dan de vintage duikers) kom jij met prachtige foto’s van andere exemplaren!

Gelukkig voor mij hou ik niet van chrono’s maar die zwarte zou er toch eigenlijk…

Nee nee, ik hou me zelf onder controle!

Sommige mensen hierboven vinden het horloge mooi maar hebben wat moeite met het bandje en dat had ik in eerste instantie ook maar ik kwam er al snel achter dat dit horloge en retro homage aan de autosport is vandaar die ronde gaten en dat maakt het horloge voor mij toch een stukje extra speciaal en als je dan kijkt naar de achterkant,

Een racestuurtje! helmaal geweldig!

Ik ben gek op racebanden…Ik wil je niet gek maken maar ik had deze foto ook nog. :wink:

dreski Schreef:

Ik ben gek op racebanden…Ik wil je niet gek
maken maar ik had deze foto ook nog. :wink:
http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/p
rs516collage.jpg

Zie ik daar nou blauw???

needfull Schreef:

dreski Schreef:

Ik ben gek op racebanden…Ik wil je niet gek
maken maar ik had deze foto ook nog. :wink:

http://i242.photobucket.com/albums/ff131/dreski7/p

rs516collage.jpg

Zie ik daar nou blauw???

Bij helder daglicht is de plaat inderdaad heel donkerblauw. Bij kundtlicht lijkt hij zwart.

Mijn beste,

Het moge u bekomen.
En dat deze bijzonder fraaie Tissot, de tijdgeest met gepaste trots, tot in de lengte der jaren aan jou mag ontvouwen.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Apart, met die “verhoogde indices”. Goeie aanwinst !!

Veel plezier ermee.

Groet
Mark