Ik had deze nog besteld voor mijn vrouw

Deze CW besteld, me vrouw was er al een poos naar aan het kijken en vond de diamant versie te druk en deze was ook nog in de uitverkoop, tja wat doe je dan als Nederlander bestellen natuurlijk!

Ik vind het een erg leuk horloge, het horloge is hoog zeker in vergelijking met "normale"dames horloges die over het algemeen platter zijn, het bandje is echt prachtig! Hij is van roggenleer, echt mooi voor een dames horloge!

Verder is alles wel bekend Swiss Made, saffier, enig minpuntje vond ik dat de omdoos ontbrak en het poetsdoekje, later heb ik nog wel de poetsdoek gekregen maar die leek gebruikt, het email contact vond ik ook niet perfect ik kreeg het gevoel dat men me maar een zeur vond, dat ben ik dus niet gewend van CW, beetje jammer, ik klaag omdat het niet compleet was, das dan toch terecht!

Niet de beste foto’s :







Mooi horloge ik ken dat merk niet waar kan je die bestellen, heb je die rog er zelf om gezet of hoort die bij de aankoop.
Vind het wel heel erg stom van die lui dat ze de doos er niet bij hebben gedaan en dat ze dan een gebruikt poetsdoekje opsturen vind ik echt te gek voor woorden.
Het is toch geen kermishorloge.

mvg
Lex

Apart horloge en geen doos. Was deze uit de nearly new sectie dan?
Normaal is alles overcompleet bij CW. Contact is normaal ook erg goed.

Maar gefeliciteerd voor je vrouw met deze leuke kleurrijke klok.

Ik weet trouwens niet of je op hun forum zit, maar dan is er een apart mailadres voor customers service. Dat adres krijgt voorrang op andere mails :slight_smile:
Die ga ik hier niet zomaar neerzetten, maar als je hem wilt weten moet je even op hun forum kijken of een pb sturen (mits je op dat forum zit uiteraard)

Erg leuk, proficiat!

Lex het was uitverkoop, die met diamantjes staan nog wel op de site: http://www.christopherward.co.uk/sale/preview/womens-50.html de band zat er dus al op, dat was 1 van de dingen die mijn vrouw er zo mooi aan vond, ze draagt dit horloge nu af en toe, zeg maar het terras horloge :slight_smile: (en ik zag elders een horloge in het blauw, deze past overal bij alle kleuren zitten in de wijzerplaat :slight_smile: )

Marco wel een doos maar geen omdoos en geen poetsdoekje, en juist ik wil alles altijd compleet hebben, het was geen nearly new, gewoon een nieuwe met korting, ik weet ook dat het contact normaal wel goed verloopt, ik heb zelf nog steeds de malvern, en die kwam compleet met een gratis horloge voor mijn vrouw voor onze bruiloft, op de papieren is ook te lezen : gefeliciteerd met jullie huwelijksdag.

Daarom hou ik altijd zijn site in de gaten, gewoon omdat je daar gewoon krijgt wat je besteld en het contact goed is, ach misschien komt het door de vakantie tijd! Ben wel lid ook trouwens van zijn forum, nog altijd spijt dat ik die limited lido toen niet gekocht heb :slight_smile:

Proficiat