Ik had me nog niet eens voorgesteld

Nu een paar maanden wisselend actief op het forum.
Hans, nu een half jaar horlogegek. Vooral (eigenlijk alleen) gek van duikers.

Aangestoken door het enthousiasme van Monsterwatches Rob. Op zijn website is duidelijk te zien dat hobby en werk hier niet meer te scheiden zijn. Vooral viel me het verschil tussen zijn Seikos en hetgeen je bij een gemiddelde juwelier ziet liggen. De Nederlandse Seiko markt lijkt zich voornamelijk tot glimmende chronos te beperken.
Mijn eerste Oranje Monster via internet gekocht in Singapore. Dacht goedkoper uit te zijn, tot de rekening van de douane erbij kwam…
En daarna is het snel gegaan. Nog 2 monsters erbij, waarvan 1 nieuwe versie en 1 zwarte mat gestraald.
Daarnaast een Kinetic BFK en Big Boss. SKX007. Klein vintage Seiko duikertje 4205 en een pepsi Orient Mako. Nog een Vostok amphibian via het forum.
En mijn trots: een Oris Meistertaucher Regulateur, tweedehands gekocht en vooral om naar te kijken en soms een paar uur te dragen.

En nog enkele horloges uit de tijd dat ik nog geen smaak had… :wink: Verkoop hiervan loopt niet echt

Seiko is dus favoriet voor mij, zeker tweedehands goed betaalbaar en erg veel keuze van echt legendarische modellen.
Ik koop weinig nieuw, de speurtocht op het internet naar mooie tweedehands is de helft van het plezier.:smiley:

Mijn verlanglijstje voor de (verre?) toekomst:
Seiko Tuna
Seiko Sawtooth
Omega Planet Ocean

Hoop nog veel van jullie allemaal te horen
groeten
Hans

Leuke introductie en welkom. Ennn Seiko is altijd goed (tu)

Welkom Hans! Heb dezelfde Oris gehad. Ik had wat moeite om in een snelle oogopslag te zien hoe laat het was, maar who cares eigenlijk :slight_smile: veel plezier hier, en Seiko? Beats the rest by far gelet op prijs en kwaliteit(tu)

Dat zoeken kan je behalve veel lol ook nog een enorme hoeveelheid geld gaan kosten. Er is altijd wel iets leuks te vinden zeker als je aan “vintage” gaat beginnen.

Welkom hier en Seiko is (tu)

Welkom Hans,

Leuke introductie. Ik kan alleen maar beamen dat Seiko fantastische waar voor zijn geld biedt.

Welkom!

Mvrgr

Dick

Welkom, Hans!
Ben zelf ook best wel 'n beetje Seikoliefhebber geworden door dit forum. Veel plezier met (het uitbreiden van) je verzameling!

Welkom op dit leuke forum, Hans! Het Seiko virus heeft in al haar kracht toegeslagen. Rob heeft jou fantastisch op gang geholpen. Dat deed hij ooit ook bij mijB)-. Zelfs mijn echtgenote viel voor zijn Seiko’s::o

Veel plezier met de horloge-liefhebberij

Gr Ron

Welkom en veel plezier op dit forum.
Het enige horloge, dat nog ontbreekt, is een Archimede ;):smiley:

Welkom en op duikershorloges gebied is er heel veel te krijgen :wink:

Tempus Fugit Schreef:

Zelfs mijn echtgenote viel voor
zijn Seiko’s::o

Nou ja, zolang het alleen bij zijn horloges blijft!:D;)

welkom en…veel plezier

gnik???

grt
peter

Van harte welkom!

Mijn vrouw loert ook op mijn horloges
Heb haar nog zoet kunnen houden met twee ice watches, een echte via MP en een nepper voor een tientje in Kroatie gekocht met spelfouten op de caseback :smiley:

Mijn beste,

Beter laat dan nooit!!
Hans van harte welkom bij dit plezante Horlogeforum.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

helemaal niets mis mee om wat langer naar een mooi horloge te moeten kijken als je de tijd wil weten :wink:

hcptdg Schreef:

Welkom Hans! Heb dezelfde Oris gehad. Ik had wat
moeite om in een snelle oogopslag te zien hoe laat
het was, maar who cares eigenlijk :slight_smile: veel plezier
hier, en Seiko? Beats the rest by far gelet op
prijs en kwaliteit(tu)

Welkom nog!:slight_smile:

Welkom hier!

(tu)

Vriendelijke groeten.

Noël.

Welkom(tu)