Ik heb deze gekocht, de Omega!

Ik voelde me gisteren echterr zo naar over mijn laatste post en dat alleen rene1 het snapte, dat ik mezelf verwend heb en hem, de Omega, nu heb aangeschaft alvast.

Vanwege het telkens afgeschoten worden hier, laat ArchieLuxury, mijn goede vriend Paul Pluta, hem aan het forum zien in deze post.

32 likes

Liken maar!

Mooie klok!

5 likes

Ken de toedracht niet maar een Speedmaster lijkt me een mooi resultaat. Veel draagplezier!

1 like

Maak je geen zorgen… Het went vanzelf! :joy::wink:

Leuk: Paul Pluta; ik was erbij op YouTube toen hij begon en ben heel lang actief geweest in de donkere wereld van de ‘comments section’ onder zijn filmpjes. Vorig jaar ergens ben ik afgehaakt, omdat hij voor mij te ver ging in zijn flauwekulverhalen. :+1:

5 likes

Dan is het het allemaal waard geweest​:smirk::tumbler_glass:.
Geniet ervan.

5 likes

Jij ook bedankt marijn v.w.b. mijn voorlaatste post, ook jij bent aardig geweest en hebt me begrepen, net als rene1, ook hij is hiervoor thans bedankt, rene1.

4 likes

Wat een irritant filmpje !
Wel mooi horloge :sunglasses:`

2 likes

Mooie klok! Ik heb de off topic discussie verwijderd zodat alle aandacht naar je Omega uit kan gaan.

4 likes

:hushed:

De Omega is ook leuk :smile:

1 like

Echt?:grinning: Een Speedmaster? (stiekem is dat nog steeds mijn hoogste horloge-doel). Gefeliciteerd en veel plezier er mee!

1 like

Bij mij is dat helemààl niet stiekem! :slight_smile:
Mooie aankoop, erg jaloers, maar 't is je gegund!

3 likes

Dat is zeker een mooie aankoop veel draagplezier gewenst :thumbsup:

1 like

Dank je, Jur. Ik ben je zeer erkentelijk.

We zien graag foto’s Hans!

Pcies…wat een onzin topic dit zeg👎
Dramatische titel en vervolgens een filmpje van het net posten.
En blijven janken over zijn vriendjes uit een ander topic :unamused:

Ik moet DRINGEND meer tijd in dat off-topic gedeelte doorbrengen. Pareltjes van topics daar! :heart_eyes:

2 likes

Even de heads up, aan ieder die het graag weet, i.v.m. mijn Speedmaster: tot aan vandaag +1 seconde.

Ik vind het horloge een prachtig stuk iconische techniek met een prima gangwaarde. Zeer zeker aan te bevelen.

3 likes

+1 in 14 dagen :flushed: Dat is knap!

…of toeval (elkaar min of meer opheffende kleine afwijkingen in de plus en min t.g.v. positionele variantie). Maar dan nog steeds impressive inderdaad.

Vreeeeemde post!
Maargoed; wel een mooie uitkomst; wat kan er mis zijn met een Speedy? :sunglasses:

Heb dat achterlijke filmpje van die schreeuwert maar ff overgeslagen! :unamused:

Waar blijven je foto’s? :smirk: