… O,o,o, wat ga ik mijn best doen om er zo eentje te pakken te krijgen! Als je er eentje tegenkomt, wil je me dan waarschuwen?
Menno

… O,o,o, wat ga ik mijn best doen om er zo eentje te pakken te krijgen! Als je er eentje tegenkomt, wil je me dan waarschuwen?
Menno

Gave bezel(tu)
succes met je zoektocht
gr Ron
Ik dacht dat je een bril ging kopen? Toch?
Nou, ik denk dat de zoektocht wel eens een tijdje kan gaan duren. Tegen die tijd heb ik mijn bril wel betaald.
Menno
Nou, ik denk dat de zoektocht wel eens een tijdje
kan gaan duren. Tegen die tijd heb ik mijn bril
wel betaald.Menno
Stel die bril maar uit,hier staat er 1 te koop
Brilliant dat je 'm zo snel hebt. Alleen de prijs is nog een probleem… ‘dat kan beter’ om met Henk Gemser te spreken. De zoektocht is begonnen!
Menno
Menno!!! Hoe vind je ze!! je hebt zeker smaak als het om dit soort pareltjes. hoeveel moet zoiets nu kosten??
Nou, Watchadoo vraagt er zo’n 1700 dollar voor. Eerst dacht ik nog AUS dollar (dat is dan ongeveer de helft in euros…) maar het zijn US dollars. Dat is me toch echt te veel! Vanuit Oz moet er dan nog vanalles afgerekend worden: vervoer, douane enz. Moet ik wel zeggen dat ik zo’n horloge meer bijzonder vind dan een -laten we zeggen- Watchco Omega Seamaster die ongeveer even duur is.
Tja, en deze kwam gewoon voorbij: ik keek op het MWR forum naar iets anders (‘domed crystals’ van Yobokies) en toen kwam deze voorbij in een andere posting.
Ik blijf zoeken naar zoiets voor een redelijke prijs en ik heb geen haast. Dat moet ook niet: vanavond bood iemand zijn Marinemaster te koop aan voor een redelijke prijs. Oei, oei, oei… Maar dat is een ander verhaal.
Menno
Hij bied de optie om een “best offer” te doen.
Bied gewoon wat je er voor uit wil geven.
Nee heb je, …
WOW! Die is prachtig!
Als je er eentje
tegenkomt, wil je me dan waarschuwen?
Neej! 
Ja, nu is het ongeveer 1140 euro, doe je een bod van bv 600? Hij kan het altijd afwijzen. Maar wie weet is z’n wasmachine net stuk gegaan of heeft hij een bril nodig en zit verlegen om geld…
of je ruilt je nieuwe bril in?? ;)
Heb je hem nog gemaild Menno voor ze uiterste prijs?
Grt,
Ton
Nee, ik heb een ander project onder handen… Twee horloges tegelijk, maar ik kan er nog niet te veel over vertellen. Het kan nog afketsen.
Menno
Nee, ik heb een ander project onder handen… Twee
horloges tegelijk, maar ik kan er nog niet te veel
over vertellen. Het kan nog afketsen.Menno
Hahaha, ja op 1 been kan je niet lopen! Sucses!