Ik heb serieus jullie hulp nodig
Ik was zojuist een bestelling aan het plaatsen bij watchshop.com
Toen wilde ik naar het betalings gedeelte gaan, Heb daar toen mijn gegevens ingevuld, en ben naar betaling gegaan. Daar wilde ik kijken wat de kosten zou zijn en dan zet ik altijd pas het geld op paypal (Als ik de totale kosten weet)
Maar hij logte metaan in op mijn Paypal account.
En wat zie ik in mijn account van Watchshop.com ?
Bestelling is 2x gedaan en Compleet.
Er is niets gekoppeld. Geen Cc en geen bankrekening. Ik zet het geld altijd met Ideal op Paypal.
Wat is hier mis gegaan ? En hoe is er betaald volgens hun? Op paypal sta ik niet in de min.
Ik wil mijn bestelling gewoon netjes betalen en maar 1x
Hoe ga ik dit oplossen? En wat is er gebeurd?
Mijn Nederlands is al slecht laatstaan mijn Engels…
Ik denk dat je gewoon een order hebt geplaatst zonder te betalen. Ik zou ze een mailtje sturen en vragen 1 van de orders te cancelen omdat het fout ging.
Ik stond op paypal maar op 60cent plus. Omdat ik altijd pas via ideal bij stort als ik de kosten weet. Maar op Paypal zie ik helemaal niet dat er iets gebeurd is. En na de dubbele bestelling zou ik dus flink in de min moeten staan.
Verder heb ik geen CreditCard. Maar ook geen andere bank gegevens ingevuld. (Niet bij Paypal en niet bij de webshop)
Ik zeg hetzelfde als @koekoek en @Bidle: maak je geen zorgen. Foutje gemaakt met bestellen, kan iedereen gebeuren. Is mij ook weleens gebeurd. Gewoon contact met de verkoper opnemen en één order cancellen. No worries!
Je hebt denk ik gewoon een order geplaatst maar nog niet betaald. Het bedrijf zal je order pas ook verwerken als je betaald hebt. Dat is mij ook wel eens overkomen met paypal.
Bedankt voor alle reacties.
Het probleem is vooral dat ik niet weet waar het van betaald is en wie ik min of meer geld verschuldigd ben nu?
Ik denk PayPal maar ik heb geen bevestigingen van PayPal en er is niet afgeschreven (sta niet in de min)
Vriendelijk bedankt iedereen voor de hulp, Ik laat het jullie weten hoe het afloopt.
Top dat jullie zo snel reageerde.
Ik probeer nog even het 1 en ander uit te zoeken.
Bij een deel van de webshops krijg je pas als je bestelling is geverifieerd / goedgekeurd, een mail met link om te betalen. Of instructies via mail hoe je betaalt met PayPal. Daarbij geldt dan een termijn van een aantal dagen. Is de order dan nog niet betaald, vervalt hij.
Kortom:
Contact met watchshop en aangeven dat je (ten onrechte) 2 orders ziet;
Afwachten tot je betaalinstructies ontvangt.
Graag hier nog vermelden hoe het is opgelost / afgelopen. Kunnen we allemaal van leren.
Dit staat overigens wel bij mijn orders
Payment method: Adyen (Pay by credit or debit card through Adyen payment provider)
Is het slim om alvast even mijn PayPal aan mijn bankrekening te koppel om gezeur met PayPal te voorkomen?
Dus als ze het willen hebben ze er bij kunnen?
Schijnbaar zijn de 2 orders wel betaald aangezien de 1 van de Horloges nu out of stock staat.
De shop heb ik in ieder geval gemaild met het verzoek tot annuleren van 1 van de orders.
Na een beetje zoeken denk ik ook dat het pas van PayPal word afgeschreven als de webshop de betaling accepteerd.
Zojuist gebeld met Paypal, Ze zien wel dat er een poging is gedaan om 1 betaling af te schrijven. Maar omdat ik geen gekoppelde bankrekening heb of Cc heb. Hebben ze het niet voorgeschoten. Met paypal is er dus geen probleem. Nu alleen de reactie van de webshop afwachten
Ik gebruik Paypal al lang dus ik kan het me niet meer zo voor de geest halen, maar voordat je paypal kan gebruiken moet je toch minimaal één bankrekening of cc gekoppeld hebben?
En ik denk niet dat de webshop vervelend gaat doen. Elk bedrijf is allergisch voor slechte reviews. Komt vast goed!
Paypal bellen om te kijken of er betalingen gedaan zijn, en zo ja bij wie.
E-mail checken of je enige vorm van order bevestiging ontvangen hebt. Zo ja, ordernummer(s) noteren.
Watchshop.com bellen (ze hebben een Nederlands 0800 nummer). Indien je onder 1) betaald hebt, en onder 2) een bevestiging ontvangen hebt, gewoon order afzeggen en een credit krijgen voor het bedrag op Paypal.
Indien je onder 1) niks betaald hebt en onder 2) geen order hebt geplaatst snap ik de bestaansreden van deze thread niet.
1 PayPal vanmorgen gelijk gebeld
Maar er is geen afschrijving gedaan omdat zoals eerder aangegeven er geen Bank of CC gekoppeld is.
Dat was dus waar ik bang voor was, dat je bij PayPal "Rood oftewel in de min zou kunnen komen te staan"
In combinatie met de dubbel geplaatste order (totaal 1400 euro)
2 Op de Site werd aangegeven dat alles klaar is van mijn order en de order bleek dus 2x geplaatst te zijn.
enigste waar ik nog bang voor was is dat er 2 pakketten zouden komen met beide een acceptgiro?
Maar Watchshop.com heeft zojuist zonder enig probleem beide orders geannuleerd.
mijn slechte Engels was overigens geen probleem maar wel een goede oefening
Probleem opgelost en paniek momentje is weer voorbij, Wederom iedereen bedankt!