Ik heb gestemd op….. (poll)

De poll loopt (nog) niet (meer) gelijk met de betalingen.
Met 154 stemmers komen wij nog ruim 70 betalingen tekort.
Over een weekje komen de salarissen en gaan wij er vanuit dat het weer klopt (-:

9 likes

Dat is natuurlijk een flinke tegenvaller.
Zou er een vertraging in de betalingen kunnen zitten of zijn er een hoop mensen die de pol hebben ingevuld terwijl ze (nog) niet hebben gestemd? :roll_eyes:

2 likes

Vermoed het laatste. :grimacing:
Maar zelfs als we er ruim 70 afhalen bij Squale is er nog een voorsprong. :innocent:

3 likes

Kom op mensen, als men de poll ingevuld heeft, even die 75 euro overmaken. Volgende week salaris, overwerk laten uitbetalen en voorschot op vakantiegeld vragen :smiley:

6 likes

Slechts € 50 voor de Dufeau/Aristo als aanbetaling! :smiley:

Later nog een paar cent erachteraan gooien en je hebt een prachtig conversation piece om je pols!

Koop en stemt allen voor deze prachtige Flieger!

:small_airplane: :small_airplane: :small_airplane:

15 likes

Precies, luisteren naar Ome Ferry, mensen! :wink: :+1:
Als je iets écht moois wil, met een geweldige historie

en waarvan de kwaliteit al meer dan 60 jaar in praktijk is bewezen, doe dan nu even die aanbetaling op de Squale HFLE2024, dan wordt het straks écht genieten, op het land en in het water. Geen zee gaat deze Squale immers te hoog! :ocean: :sunglasses:

Hier staat precies wat je moet doen.

En dan zien we je binnenkort hopelijk in de Squale kroeg! :beers:

9 likes

En niet te vergeten dat er een knalfeest komt met 150 man/vrouw, gebeurt nooit hier op het HF, dus pak je kans :wink:

8 likes

Ik probeer de basisvaardigheden van wiskunde uit te leggen en bij te brengen op een middelbare school. Dat lukt me nog wel aardig. Maar leg deze eens uit.

10 likes

Ik ging er, ten onrechte weet ik nu, van uit dat de stemming na 150 stemmen zou ophouden. My bad.

4 likes

Zou zomaar kunnen… :slightly_smiling_face:

3 likes

Niet uit te leggen, maar wel een leuke om deze poll aan die leerlingen voor te leggen. En dan moeten ze het antwoord natuurlijk ook beargumenteren, leuk om dan sommige antwoorden hier te zien :joy:

1 like

klopt, want er zijn 2 horloges in de race en de poll :grin:

1 like

O.k., deze poll wordt enthousiast ingevuld. Dat is natuurlijk mooi. Maar, voor alle duidelijkheid: als je 'm invult, dan doe je dat nadat je voor jouw favoriete HFLE2024 hebt gestemd en dus het stemgeld hebt overgemaakt (en eventueel je voorkeursnummer hebt doorgegeven aan Jur). Hieronder lees je precies hoe je dit doet.

Dank voor je stem en betaling! En we zien je graag binnenkort in de Squalekroeg! :shark: :beers:

8 likes

Op de Squale gestemd op staal.

10 likes

Als ik de pol nu moet geloven lijkt het erop dat de 150 stuks van Squale nu bereikt zijn.

2 likes

Neeuh :point_down:t3:

6 likes

Als er bij 154 stemmen er 70 nog niet betaald hebben, dan hebben er 84 wel betaald. Dat is 84/154 = 55%. Als het betalende percentage gelijk blijft (het zal wel stijgen verwacht ik), dan zijn er bij 172 stemmen dus 0,55 x 172 = 95 betalende stemmers. Daar is 87% Squale van, dus dat zijn 0.87 x 95 = 82 Squale horloges. Dus erg ver van de 150 stuks dus…Dit is wel een ondergrens verwacht ik.

4 likes

Bedoel je hiermee het minimale aantal horloges van de HFLE?
Dat is 25 stuks.

1 like

Nee, ik verwacht dat er nu al voor minimaal 82 squale horloges betaald gestemd is.

2 likes

Over 2 dagen is het de 25e. Hopelijk is dan de poll gelijk met het aantal aanbetalingen.

Trouwens wel een beetje raar als je stemt zonder een aanbetaling te doen of intentie tot aankoop.

4 likes